Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظام بودجه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اسناد بالادستی نظام و در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، بهروز طهماسب‌کاظمی در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم معنوی و مادی برخوردار بوده و گام‌های بلندی برای توسعه و تعالی کشور برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد حل مسائل ملی فعالیت می‌کند و هر واحد دانشگاهی منطبق بر اقتضائات و مسائل آن منطقه باید برای حل مسائل و مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول با اشاره به لزوم توجه به مطالبات دانشجویی، اظهار کرد: دانشجو نزد دانشگاه امانت است و باید از سرمایه‌هایی که به ما سپرده شده است، محافظت کنیم.

وی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبول به دانشجویان مورد توجه جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به رابطه صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه رابطه مطلوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور وجود ندارد و دانشگاه‌ها باید نگاه جامع و چند وجهی به مسائل حوزه صنعت داشته باشند و اعتماد بخش صنعت را برای حل مسائل جلب کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اگر دانشگاه و آموزش عالی را به اقتصاد و معرفت مردم گره نزنیم، مردم اعتمادشان را به دانشگاه از دست خواهند داد.

وی تصریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله درآمدهای غیرشهریه‌ای نگاه صرفا اقتصادی و درآمدی نیست، بلکه یک نگاه علمی به این حوزه برای حل مسائل کشور است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکیل مجمع خیرین دانشگاهی یکی از اهداف این دانشگاه به عنوان یک راهبرد برای توسعه امر خیر و نیکوکاری است که این مهم در دانشگاه اتفاق افتاده است و به دنبال بسط و توسعه آن در نقاط مختلف کشور هستیم.

طهماسب‌کاظمی به توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی بر مبنای آمایش سرزمینی و هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: هماهنگی و ارتباط مطلوبی بین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان وجود دارد و این ارتباط و هماهنگی می‌تواند برای توسعه حوزه پزشکی موثر و مفید واقع شود.

این مسئول همچنین در خصوص وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و دانش‌بنیان بوده و می‌تواند بیش از پیش موثر واقع شود و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می‌تواند زمینه‌های زیرساخت برای بخش‌های مختلف مولد استان را مهیا کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از همراهی و حمایت مسئولان استان زنجان، از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان قدردانی کرد و آن را فرصتی بی‌بدیل برای تحقق اهداف دانشگاه برشمرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي بودجه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!