Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مرگ روزانه یک نفر در استان به دلیل حوادث ترافیکی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارعلی اکبر جاویدان در گفتگو با مرصادنیوز میانگین فوتی‌ها در تصادفات را ۱.۲ نفر در روز اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد آمار بالایی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: هر روز یک نفر در استان به دلیل حوادث ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما معتقدیم که حوزه پلیس راه و راهور حوزه ارزشمندی است چون با سلامت و جان مردم ارتباط دارد.

سردار جاویدان گفت: اقدامات خوبی در بحث انضباط ترافیکی و اقدام در راستای پیشگیری از سوانح با محوریت پلیس انجام شده و به خوبی ظرفیت‌های دیگر را هم برای رفع مشکلات این حوزه می‌تواند به کمک گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه حوادث ترافیکی کاهش سوانح را داشته‌ایم، عنوان کرد: به همکارانم در پلیس راه و راهور تاکید می‌کنم که هرچه ما سخت‌تر بگیریم، قدرت ریسک کاهش می‌یابد و به طور مثال اگر مردم بدانند با یک تخلف خودرویشان توقیف می‌شود و جریمه‌ای در انتظارش است مرتکب تخلف نمی‌شوند.

رییس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از فرهنگ‌سازی و آموزش نظارت بر اجرای مقررات و به طور کلی برخوردهای قاطعانه‌ می‌تواند انضباط ترافیکی را افزایش دهد و هرجا این انضباط باشد کاهش حوادث را خواهیم داشت.

سردار جاویدان تاکید کرد: حوادث ما حوادث تلخ و آزاردهنده‌ای است و اثراتی را که به جامعه تحمیل می‌کندجبران‌ناپذیر است؛ باید توجه داشته باشیم که اطلاع‌رسانی و ایمن کردن معابر هم شرط است، صرف نظر از اینکه تعدادی از وسایل نقلیه هم ایمن نیستند و تعدادی از معابر هم تناسبی با ترافیک موجود ندارند.

وی ادامه داد: البته حضور پلیس و یگان‌های خدمات رسان هم در کاهش تلفات و صدمات تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان