Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:34:30 GMT

وضعیت تیم فوتبال کاسپین قزوین بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۹۷۷

وضعیت تیم فوتبال کاسپین قزوین بررسی شد

وضعیت تیم ملی فوتبال کاسپین قزوین در نشستی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین طی نشستی با مسئول و مربی تیم کاسپین قزوین با توجه به عنایت ویژه  زاهدی استاندار قزوین حفظ تنها نماینده استان  قزوین در لیگ دسته دوم کشور اظهار کرد: تیم کاسپین قزوین تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم کشور است که با عنایت ویژه استاندار قزوین به این تیم باید به دید سرمایه استانی به این باشگاه نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده این باشگاه حفظ و به شکل مطلوب به روند خود ادامه دهد.

این مسئول بیان کرد: عده زیادی جوان ورزشکار و تعداد قابل توجهی علاقمند به فوتبال در این شهر چشم انتظار کمک مسئولان، مدیران و بخصوص حمایت و دید مثبت اعضای شورای شهر قزوین برای حفظ این تیم هستند .

لازم به ذکر است، تیم کاسپین قزوین تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم کشور با زحمات بی‌وقفه سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی و لیگ برتر کشور و مجید رضایی پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران با وجود فراز و نشیب‌های بسیار همچنان در لیگ دسته دوم کشور باقی مانده است .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال سرمایه شورای شهر فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد: در این بازی به اهدافی که می‌خواستیم، رسیدیم، اگرچه قبلاً به دنبال کسب سهمیه بودیم، اما وضعیت ما در جدول لیگ برتر بسیار رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: ای کاش فوتبال ایران به این تیم نگاه ویژه داشت، چون همواره ما در همه بازی‌ها بهترین میدان بودیم و همیشه سعی کردیم فوتبالی بازی کنیم که مخاطب پسند و فنی باشد. در همه رقابت‌ها جریان بازی از دست نرفته و تا آخرین لحظه با تلاش بازیکنان و انگیزه بالای آنها همراه هستیم، اینکه بخواهیم وقت کشی کنیم و یا بازی را به عقب بیندازیم هرگز در رویه تیم شمس آذر نبوده است.

سرمربی شمس‌آذر ادامه داد: بازی بعدی با گل گهر به دنبال ارائه یک بازی خوب و جنگنده هستیم همواره تلاش می‌کنیم با موقعیت سازی هواداران خودمان را راضی نگه داریم.

دقیقی در پاسخ به آخرین وضعیت کسر سه امتیاز توضیح داد: اگرچه آقای زندی مدیرعامل باشگاه به من تاکید کردند که در این باره صحبت نکنم، اما به راستی این حق تیم است که می‌تواند جایگاه ما را از نظر رتبه افزایش دهد.

وی در ادامه سخنانش به ظرفیت شهرداری برای حمایت از تیم فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری در بانک شهر به خرید سهام منجر شده و می‌دانیم که این اقدامات برای آینده شهر قزوین خوب است، اما مسأله فوتبال اهمیت دارد و باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

سرمربی تیم شمس‌آذر خاطرنشان کرد: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود تا شمس‌آذر در لیگ برتر باقی بماند

دقیقی یادآور شد: این تیم توانسته علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی به توسعه گردشگری نیز کمک کرده و نام قزوین را در کشور طنین‌انداز کند که به نظرم دلیل خوبی برای حمایت مسئولان است.

کد خبر 749542

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز