Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از شرکت 4700 نفر در کارگاه‌های قبل، حین و بعد از ازدواج سال گذشته در این استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «مسعود شریعتی» در این مورد افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی نسبت به وظایف خود در حوزه ازدواج و آغاز زندگی و رابطه درست همسرداری و تداوم زندگی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد در ۲۱۶ کارگاه که با حضور ۶۸ مدرس و مشاور مجرب تشکیل شد، آموزش‌های مورد نیاز را فرا گرفتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین اعلام کرد: ۱۷ مرکز مشاوره رایگان در راستای توسعه و ترویج ازدواج مناسب و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش زوج‌های جوان همکاری دارند.    

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جوانان نقش مهمی در تشکیل خانواده‌ها و تداوم زندگی موفق آنها دارد.

شریعتی بیان کرد: این دوره‌های آموزشی در سال جاری در تمام شهرستان‌های استان دایر خواهد بود و جوانان و خانواده‌ها می‌توانند در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آسیب های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان ازدواج دوره های آموزشی یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل