Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدلو ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران دشت ورامین اظهار داشت: ما بر آن هستیم که از خبرنگاران به عنوان یکی از بازوان اجرایی و پل میان مردم و کادر مدیران خود بهره ببریم.

وی افزود: با همکاری خبرنگاران می توانیم اقداماتی که تاکنون در این بیمارستان صورت گرفته را اطلاع رسانی نماییم و هم نیازمندی‌ها و مطالبات خود را از طریق رسانه‌های منطقه به گوش مسؤلان بالادستی خود برسانیم تا در نهایت کار بتوانیم بهترین خدمات ، که هدف هیات مدیره و مدیران بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک است، را ارائه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره بیمارستان شهید ستاری قرچک همچنین به ضرورت روی‌کردی بومی‌گرایی هیات مدیره بیمارستان اشاره کرد و افزود : ما از همگان می‌خواهیم که چنان‌چه پزشکان متخصص مقیم دشت ورامین می‌شناسند حتما به ما معرفی کنند تا هرچه سریع‌تر در این بیمارستان مشغول به خدمت شوند.

محمدلو همچنین اظهار داشت : اتباع بیگانه نیازمند زیر ۱۷ سال در این بیمارستان به رایگان درمان می‌شوند.

کد خبر 4684570

منبع: مهر

کلیدواژه: قرچک بیمارستان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت