Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ،احمد حسین زادگان در نشست با مسئولان پست مازندران با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی برای گردش اطلاعات ایجاد کرده است ، افزود: با این وجود پست هیچ گاه کارایی خود را از دست نداده است و باید وظایف جدید برای خود تعریف کند .

وی با بیان اینکه پست تاکنون توانسته به خوبی خود را با نیازهای جامعه هماهنگ کند، گفت: با این وجود باید نسبت به تغییرات همواره انعطاف پذیر باشد و نیازهای جدید جامعه را شناسایی و بر اساس آن تعریف وظایف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران همچنین اظهار داشت: پست در واقع و عمل یک شرکت و بنگاه اقتصادی است که لازمه حیات آن  اتصال با نیازهای جدید است. 

حسین زادگان افزود: اعتماد مردم به پست و توسعه خدمات الکترونیک نقش پست را در جابه جایی کالا و محصول انکارناپذیر کرده است، اما باید پا را فراتر گذاشت و از جابه جایی به سمت خدمات متنوع حرکت کرد.

استاندار مازندران ایجاد سامانه مدیریت نشانی مکان محور در شهرهای ساری،آمل، قائم شهر، نکا و ارائه خدمات رایگان به شهروندان را اقدام ارزنده ای توصیف کرد و گفت : دامنه خدمات رسانی پست در استان مازندران از بعد انقلاب اسلامی مناسب و مطلوب بوده است.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان مازندران الکترونیک انقلاب اسلامی خدمات رسانی فضای مجازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد

ایسنا/خوزستان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث طرح دائم پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت شاهد در بهبهان با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر به پایان رسید و برق‌دار شد.

مهدی ابوعلی گله‌داری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات احداث طرح دائم پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت شاهد بهبهان شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی به ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر که از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزیر نیرو جهت گذر از پیک سال ۱۴۰۳ بوده، به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۴۰۲۸ میلیارد ریال بوده است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه باعث افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق در منطقه، ایجاد ظرفیت‌های جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی، تعدیل بار ترانس‌ پست‌های برق مجاور و افزایش قدرت مانور بر روی شبکه خواهد شد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: برای برق‌دار کردن پست شاهد و استفاده از ظرفیت این پست، ورود و خروج خطوط ۱۳۲ کیلوولت بهبهان اصلی ـ ارجان و بهمئی ـ شاهد در پست شاهد نیز با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

ابوعلی گله‌داری یادآور شد: از مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون و با احتساب طول خط فوق در بخش انتقال و فوق توزیع، ۱۲ پروژه پست با ‌ظرفیت ۶۹۵ مگاولت‌آمپر، توسعه ۲ بی۱۳۲ کیلوولت، ۴ پروژه خط به طول ۱۲ کیلومتر مدار، ۳ پروژه تعویض ­هادی خط با هادی ­پرظرفیت به طول ۳۰ کیلومتر مدار، یک پروژه احداث فیبر نوری به طول ۶۰ کیلومتر و تعویض تعداد ۱۶۷۰ زنجیره مقره‌های کششی خطوط انتقال جمعا با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال در شبکه تحت نظارت این شرکت در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران