Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@23:10:29 GMT

مقاومت هوشمندانه؛ راه مقابله با هجوم غرب

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۷۶۴۱

مقاومت هوشمندانه؛ راه مقابله با هجوم غرب

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام مرادی در نشست خبری بیستمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ۱۳ آبان‌ماه ۷۸ موجودیت خود را اعلام کرد و امسال بیستمین سالروز تولد خود را جشن می‌گیرد. ورود به دهه سوم فعالیت اتحادیه برای ما بسیار بااهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شعار ما عقلانیت انقلابی، عدالتخواهی و مقاوت هوشمندانه است. از سه سال پیش عقلانیت انقلابی را به عنوان چارچوب گفتمانی انتخاب کرده و مد نظر قرار دادیم که تمایزی بین آرمان‌گرایی صحیح و ناصحیح ایجاد می‌کند. رهبر معظم انقلاب نیز مرز بین عدالت‌خواهی درست و نادرست را عقلانیت عنوان کرده‌اند.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در باب آزادی و معنویت نیز عقلانیت تمیزدهنده درستی از نادرستی و عنصر تنظیم‌کننده است. در موضوع استقلال نیز برخی با تقلیل‌گرایی و کمرنگ کردن استقلال‌طلبی سعی در تامین منافع ملی دارند؛ اما خروج آمریکا از برجام نشان داد این اتفاق شدنی نیست. ما استقلال را آزادی در سطح یک ملت تفسیر می‌کنیم، پافشاری بر استقلال ضامن امنیت ملی است.

مرادی خاطرنشان کرد: عده‌ای انقلابی بودن را غیر عقلانی جلوه دادند، در حالی که انقلابی‌گری مواضع عقلانی مستحکمی دارد و عقلانیت میان افرادی که معتقدند تامین منافع ملی از امثال FATF می‌گذرد با آنهایی که بر استقلال تاکید دارند، تمایز قائل می‌شود.

وی افزود: مقاومت هوشمندانه راهی برای مقابله با هجوم غرب است.

ادامه دارد.

168 / 31 دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل پیام مرادی هجوم غرب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل پیام مرادی هجوم غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند