Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری گفت: حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس با توجه به قانون دوشغله بودن تغییر کرد و حجت الاسلام مهدی سیف جمالی به عنوان سرپرست کار گروه منصوب شد.

فروغی افزود: حمید قبادی که چندی پیش به سمت مشاور اجرایی معاونت هنری منصوب شد و با توجه به ابلاغ منع تصدی دو شغل برای یک نفر و پس از مهلت تعیین شده برای فعالیت در یک سمت، سیف جمالی به عنوان سرپرست کار گروه ساماندهی مد و لباس انتخاب شد و حمید قبادی در سمت مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند، بنابراین برکناری حمید قبادی از کارگروه ساماندهی مد و لباس خلاف واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم سیف جمالی آمده است، به استناد تبصره ۳ ماده یک و ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی سایر اعضای محترم کارگروه در تحول اهداف این بنیاد (بنیاد مد و لباس کشور) موفق و مؤید باشید.

پیش از این حمید قبادی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود که در حال حاضر به عنوان مشاور اجرایی معاونت هنری فعالیت می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مد و لباس کارگروه ساماندهی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه