Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل  گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و تلاش فرماندهان انتظامی و پلیس دو سارق حرفه‌ای در اردبیل با 135 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند و عملیات و اهداف شوم آن‌ها ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که کارآگاهان پلیس به صورت مداوم با تشکیل تیم‌های عملیاتی به دنبال تامین امنیت اجتماعی پایدار هستند بیان کرد: در این زمینه با توجه به اطلاع‌رسانی چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در اردبیل بر آن شدیم تا موضوع را به صورت ویژه پیگیری و در اسرع وقت حل کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی استان به دنبال هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی و عملیات مشترک پلیس است تا در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد و به هیچ وجه با کسانی که مخل نظم و امنیت عمومی جامعه هستند شوخی نخواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در ارتباط با نگهداری اموال شخصی خود نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند تا مشابه چنین اتفاقاتی برای آنان نیفتد که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که در امر اطلاع‌رسانی اهتمام جدی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع

شناسایی ۱۳۵ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق حرفه ای نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین