Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ۳ ماه اول امسال ۱۶۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های همدانی پرداخت شده است. ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن جهانشیر ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ازدواج، ضمن تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی ( ع) و حضرت فاطمه (س)  و هفته خبرنگار اظهار داشت: استان همدان در حوزه جوانان از استان‌های پیشرو در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه جوانان نمره قابل قبولی گرفته و این اداره کل مورد تشویق و تحسین وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

جهانشیر با اشاره به این که  50 برنامه به مناسبت هفته ازدواج در دستور کار معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد، تاکید کرد: در 3 ماه اول امسال 160 میلیارد و 410 میلیون تومان وام ازدواج به زوج‌های همدانی پرداخت شده است.

وی با بیان این 5 هزار و 832 نفر در 3 ماه اول سال 98 در صف وام ازدواج بودند، گفت: همه این افراد موفق به اخذ وام شدند و 100 درصد تعهدات خود را در بخش وام ازدواج اجرایی کردیم.

جهانشیر با اشاره به این که به ازای هر 3 ازدواج یک طلاق در کشور ثبت می‌شود و این نمی‌تواند آمار مناسبی برای جامعه ایران باشد، تصریح کرد: بر اساس آمار اداره ثبت احوال استان در 3 ماه ابتدایی امسال  3 هزار و 881 ازدواج در استان همدان ثبت شده است.

همدان| جامعه به ترویج فرهنگ ازدواج‌های سخت مبتلا شده استدفاع از حرم شرط ازدواجش بود8 سنّت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب

وی با بیان اینکه 902 طلاق نیز در 3 ماه ابتدایی سال 98 ثبت شده است، عنوان کرد: حدود 70 کارگاه و دوره آموزشی نیز در سال 98 برای زوج‌های جوان همدانی برگزار شده است.

جهانشیر با اشاره به این که در سال 98 تاکنون استان همدان میزبان 4 رویداد مهم در حوزه جوانان بوده است، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به ویژه معاونت امور جوانان وزارتخانه از میزبانی‌های همدان رضایت کامل داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با فعالیت‌های ورزشی این اداره کل نیز گفت: 4 رشته ورزشی کشتی آزاد، شطرنج پسران و بسکتبال 3 نفره دختران و پسران از المپیاد استعدادهای برتر کشور در همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که این رقابت‌ها در همدان از 30 مردادماه تا 8 شهریورماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در  سال 97 تیم همدان با 9 مدال طلا، 5 مدال نقره و 14 مدال برنز در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

جهانشیر با اعلام این که در حال حاضر 110 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان همدان وجود دارد، عنوان کرد: تا پایان سال 98  حداقل 20 پروژه ورزشی را در سطح استان همدان افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند