Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:51:17 GMT

دعوت از سرمربی پرسپولیس برای حضور در شانگهای چین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۵۰۶

دعوت از سرمربی پرسپولیس برای حضور در شانگهای چین

به گزارش خبرگزاری مهر،  بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم، گابریل کالدرون دعوت کرده است تا طی روزهای ۴ و ۵ سپتامبر (۱۳ و ۱۴ شهریور) در گردهمایی مربیان برتر قاره آسیا در شانگهای چین شرکت کند.

در نامه ارسالی اعلام شده است که این همایش با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال چین و با هدف به اشتراک گذاری تجربیات مربیان برتر قاره برگزار می‌شود و ۲۰ نفر از مربیان برجسته قاره در آن حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندی راکسبورگ از کارشناسان صاحب نام توسعه فوتبال در جهان که عنوان مدیر فنی کنفدراسیون را بر عهده دارد، هدایت این همایش را بر عهده خواهد داشت.

همچنین ژرآرهولیه سرمربی فرانسوی و سابق تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، المپیک لیون و آستون ویلا میهمان ویژه این همایش خواهد بود.

کد خبر 4684600

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم با حضور خانم دکتر مهریزی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران، امامیان معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان امداد و نجات، بهرامی مدیر عامل، حجت الاسلام و المسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از مسئولین کشوری و استانی هلال احمر در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این همایش، گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت ارائه کرد و گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر از جوانان استان قم، آموزش‌های امدادی، فرهنگی، هنری، رایانه، اجتماعی و دیگر رشته‌های آموزشی را به همت معاونت امور جوانان فرا گرفتند.

بهرامی افزود: در ۳۲ رشته فنی و حرفه‌ای که در کلاس‌های آموزشی این معاونت در طرح اوقات فراغت آموزش داده می‌شود، در سطح کشور جزو ۵ استان برتر کشور هستیم.

او  تصریح کرد: یکی از افتخارات ما این است که طی چهار سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت بودیم که حاصل زحمات و تلاش‌های همه همکاران این جمعیت است.

مدیر عامل هلال‌احمر قم افزود: برگ زرین دیگر این جمعیت، کسب عنوان برتر در حوزه آموزش و پژوهش در سال گذشته رقم خورد و به آمار بسیار ایده آلی در تقویت امدادگر در سطوح مختلف امدادی و برگزاری دوره‌های عمومی، ایستگاهی، مخاطرات، تخصصی و ضمن خدمت ویژه کارکنان که به بیش از ۳ هزار نفر آموزش داده شد، دست یابیم.

مدیر عامل هلال‌احمر قم عنوان کرد: در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم از سال ۱۳۹۰ تاکنون بالغ بر یک هزار و ۷۱۷ دانشجو به همت مدرسان پرتلاش و خستگی ناپذیر این مرکز در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شدند و بهترین نجاتگران را در مجموعه کشور در حوادث و سوانح تربیت کرده است.

در ادامه سه نفر از مربیان و مدرسان مرکز علمی کاربردی هلال احمر قم در این همایش به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

رونمایی از دو بروشور آموزش‌های امدادی در زمینه‌های مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و هاری، ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی به همت معاونت آموزش و پژوهش و مربیان این معاونت و همچنین دو فصلنامه تخصصی کمک‌های اولیه و امداد و نجات توسط مسئولین کشوری و استانی، پخش کلیپی کوتاه از فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان و اجرای گروه سرود ساقی کوثر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد