Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی فرزانیان درباره وضعیت بازار نوشت افزار و لوازم‌التحریر گفت: ارز دولتی به واردات کاغذ دانش‌آموزی اختصاص نیافته به همین دلیل قیمت دفتر دانش‌آموزی امسال افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.  

اخبار اقتصادی_ رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم‌التحریر بیان داشت: البته ارز دولتی برای کاغذ دانش‌آموزی به چند کارخانه که دارنده ماشین‌ آلات اتوماتیک بوده ا‌ند تعلق گرفته که توزیع آن به عهده وزارت صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: سال گذشته واردات هر بند کاغذ با 90 تا100 هزار تومان انجام می‌شد اما اکنون واردات هر بند کاغذ به 500 هزار تومان افزایش یافته است. 

فرزانیان در مورد قیمت نوشت افزار هم بیان داشت: با توجه به ثبات نسبی قیمت ارز از ابتدای امسال تاکنون قیمت نوشت افزار از ابتدای امسال تاکنون افزایش نیافته است. 

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت واردات برخی از اقلام نوشت‌افزار از قبیل مداد گفت: با توجه به این موضوع باید مداد از طریق تولیدات داخلی تامین شود. 

رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم التحریر بیان داشت: وضعیت تولید خودکار، مداد پاک و مداد تراش و مداد در کشور تقریبا خوب است اما برخی کالا از جمله اتود و مغز اتود در داخل تولید نمی‌شود. 

وی بیان داشت: در مجموع 50 درصد از نیاز این بخش از طریق تولیدات داخلی و 50 درصد از طریق واردات تامین می‌شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارز دولتی واردات کاغذ نوشت افزار لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است