Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۳ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری زورگیر جوان لحظاتی پس از سرقت

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت:  دیروز  یک فقره زورگیری تلفن همراه در محدوده بوستان ملت توسط سه ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۱ با حضور در محل مردی جوانی را که با همکاری شهروندان تلفن همراه یکی از شهروندان را با تهدید چاقو زورگیری کرده بود را قبل از فرار از محل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در همین محدوده طی روز‌های گذشته متهم ۱۹ ساله با هماهنگی مقام قضائی مورد بازجوئی قرار گرفت و به ۴ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و کیف پول شهروندان با همدستی ۲ دوست ۱۸ و ۱۹ ساله اش درمحدوده بوستان یعقوب لیث، ملت ومحله قاسم آباد شهر زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل  افزود: تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و کشف دیگر جرائم احتمالی از سوی متهم ادامه دارد.

قتل نوجوان ۱۷ ساله در زاهدان در پی مشاجره لفظی

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۲۰:۰۰ شامگاه دهم مردادماه یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان خاتم انبیاء (ص) شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد نوجوانی ۱۷ ساله به نام "عبدالرحیم" در پی ضربه چاقو به قفسه سینه قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: در بررسی اظهارات برادر مقتول که او نیز به علت ضربات چاقو از ناحیه کمر و پهلوی راست مجروح و در همین بیمارستان بستری بود مشخص شد وی و برادرش داخل مغازه موبایل فروشی شان در محدوده خیابان کوثر مشغول کار بودند که جوانی ۱۹ ساله به نام مجتبی به در مغازه مراجعه و پس از مشاجره لفظی با ضربات چاقو به سوی وی و برادرش حمله ور شده و با نقش بر زمین شدن عبدالرحیم با یک دستگاه موتورسیکلت بلافاصله از محل متواری شد.

او  تصریح کرد: با بدست آمده مشخصات ضارب ماموران کلانتری ۱۲ به همراه تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با قاضی ویژه قتل تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را قبل از فرار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم به قتل پس از بازجوئی‌های علمی پلیس به قتل در پی اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

یک کشته و یک مجروح در تصادف پراید با کامیونت

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان بلوچستان  گفت: دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در محور "زاهدان به خاش" فرعی "گلوگاه به کورین" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او بیان داشت: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۲ نفر سرنشین با یک دستگاه کامیونت هیوندای به شدت برخورد کرده است.

او افزود: در این حادثه راننده و سرنشین پراید مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه سرنشین خودرو با وجود تلاش تیم‌های پزشکی به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان بلوچستان تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راهور علت تامه این تصادف را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده در پایان با اعلام اینکه اکثر محور‌های شمال استان سیستان و بلوچستان دو طرفه هستند از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگر سرنشینان خودرو را تضمین کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس