Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@07:38:26 GMT

تحلیل سمینار تخصصی گردشگری و تحول دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۵۶۵

تحلیل سمینار تخصصی گردشگری و تحول دیجیتال

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «رواق تماشا» یکشنبه‌ها با حضور صاحب نظران حوزه‌های فرهنگی و گردشگری از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود. برنامه «رواق تماشا» امروز به سمینار تخصصی گردشگری و تحول دیجیتال می‌پردازد.

علی جعفری، رئیس اداره فناوری اطلاعات و فضای مجازی کانون جهانگردی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ایران(سخنران و برگزارکننده سمینار)، عطاالله فرزام نیا، مدیرعامل شرکت سفرهای شیشه‌ای هلند و کارشناس گردشگری الکترونیک (سخنران و مدرس سمینار) ،رضا رحیمیان پور، عضو انجمن صنفی راهنمایان گردشگری داخلی و بین‌الملل و کارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری(سخنران پنل2 سمینار) و زاهد قادری، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی(سخنران و مدرس سمینار) در برنامه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «رواق تماشا» از ساعت 22 به مدت 120 دقیقه به صورت زنده روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز شنیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری رادیو گفت و گو سمینار تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی