Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:21:12 GMT

ماجرای آتش‌سوزی باغستان قزوین و عکس مستند چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۶۹۷

ماجرای آتش‌سوزی باغستان قزوین و عکس مستند چیست؟

صبح امروز خبری مبنی بر آتش‌افروزی عکاس قزوینی برای تهیه عکس مستند، روی خروجی رسانه‌های استان قزوین قرار گرفت؛ ایسنا این موضوع را از آتش‌نشانی قزوین پیگیری کرده است.

به گزارش ایسنا، یک ماه گذشته، چند هکتار از باغستان سنتی قزوین طی سه بار در آتش سوخت، آتشی که با توجه به‌شدت آن آتش‌نشانان پنج ایستگاه در محل حادثه حضور یافتند تا موفق شدند آن را خاموش کنند، عکاس ایسنا با حضور در محل از ابعاد این آتش‌سوزی فیلم و عکس تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش در باغستان سنتی قزوین آتش‌سوزی رخ داد که با حضور آتش‌نشانان مهار شد، اما یکی از عکاسان خبری در محل حاضر شده و بدون هماهنگی در گوشه‌ای از باغستان با این استدلال که دیر به محل رسیده و باید از آتش عکس مستند تهیه کند اقدام به آتش افروختن کرد.
 
وی بیان کرد: انتظار ما از عکاس این است که وقتی در محل حاضر می‌شود با تهیه گزارش روشنگری کند نه اینکه خود بستر حادثه را فراهم و از آن گزارش تهیه کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه نباید به شایعات این روزها درباره آتش‌سوزی باغستان قزوین توجه کرد، گفت: ما از رسانه معتبر ایسنا متشکریم که از آتش‌سوزی باغستان گزارش تصویری خوبی تهیه‌ کرده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما هیچ‌وقت نگفته‌ایم که کدام عکاس اقدام به ایجاد آتش‌سوزی در باغستان کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باغستان های قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیابی، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ماجرای ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان چیست؟/ عکس
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان