Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار، نمایشگاه دائمی عکاسان خبری استان فارس در بلوار شهید چمران ساختمان انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برپا شده است.

در پیوند با این رویداد که با حضور مسئولان فرهنگی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گشایش یافت، دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری به خبرنگار مهر، گفت: سال گذشته در پی استقبال مردمی از جشن های انجمن که در میان شهروندان شیرازی برگزار شد و عکاسان خبری آثار خویش را در گذر عفیف آباد شیراز به نمایش گذاشتند، آثار یاد شده به اضافه تعدادی آثار تازه عکاسان در ساختمان انجمن به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود شبان سروستانی با بیان اینکه شهروندان و گردشگران در بلوار شهید چمران مخاطبانی هستند که این عکس ها را به تماشا می نشینند، افزود: انجمن صنفی همواره با این ایده که در میان مردم قرار داشته باشد چنین نمایشگاهی را برگزار کرده است تا پیوند بین رسانه و مردم پایدار باشد.

این در حالیست که مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین افتتاح محل دائمی نمایشگاه عکس عکاسان خبری استان فارس از آمادگی این اداره کل برای ارائه مجوز نگار خانه به انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس خبر داد.

صابر سهرابی در جمع خبرنگاران، گفت: محل انجمن صنفی قابلیت نگار خانه شدن دارد و پس از ارایه تقاضا از طرف انجمن صنفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلانی آمادگی صدور مجوز نگارخانه با هدف کسب درآمد برای انجمن و جمع شدن اصحاب هنر و رسانه در این محل فراهم است.

به گفته مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ایجاد یک نگارخانه در این مکان زمینه ای برای حۻور سایر هنرمندان و ایجاد ارتباط بهتر بین اصحاب رسانه و فعالان هنر می شود.

وی اضافه کرد: با نگاهی به آثار موجود در نمایشگاه انجمن صنفی خبرنگاران به خوبی می توان دریافت که عکاسان خبری و اصحاب رسانه ثابت کردند در کنار نگاه خبری نگاه ویژه و هنرمندانه ای به سوژه های اجتماعی دارند و با نگاهی که از دریچه دوربین دارند این آثار را ثبت کرده اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین از اعلام جزئیات جشنواره مطبوعات استان فارس در روز دوشنبه ۱۴ مردادماه خبر داد و گفت: با برگزاری این جشنواره به دنبال ایجاد فضای رقابت سالم میان رسانه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار، جشن های مردمی روز خبرنگار در پیست اسکیت بلوار شهید چمران به مدت ۳ شب برگزار می شود، این در حالیست که عصر یکشنبه با حضور در منزل یک پیشکسوت رسانه فارس، از محمدتقی زرین چنگ قائم مقام روزنامه خبرجنوب تقدیر شد.

کد خبر 4684699

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز بزرگداشت روز خبرنگار نمايشگاه عكس ورزش و جوانان فارس فرهنگ و ارشاد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا