Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:37:53 GMT

سرمربی تیم والیبال نوجوانان: مدعی قهرمانی جهان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۹۵۳۲

سرمربی تیم والیبال نوجوانان: مدعی قهرمانی جهان هستیم

محمد وکیلی در حاشیه تمرین تیم والیبال نوجوانان ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین اردوی آماده‌سازی را آغاز کرده‌ایم. این اردو تا اعزام تیم به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت. در حال حاضر ۱۹ بازیکن در اردو هستند و باید در چند روز آینده ۱۲ نفر فهرست نهایی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند بازیکن ما که در ترکیب تیم جوانان حضور داشتند به اردو برگشته‌اند، اما باتوجه به شرایط بدنی و خستگی آنها، هنوز از این بازیکنان در تمرینات گروهی استفاده نمی‌کنیم، چون امکان مصدومیت آنها وجود دارد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان تیم، در فصل گذشته لیگ برتر در قالب تیم درنا بازی کرده اند و تنها چند بازیکن جدید هستند. یک هفته زودتر از مسابقات قهرمانی جهان هم به تونس خواهیم رفت. در این مدت این فرصت را داریم که یک تورنمنت کوچک را تجربه کنیم.

وکیلی گفت: سه تیم اروپایی در گروه ما هستند. باتوجه به سرمایه‌گذاری که دنیا روی رده‌های پایه انجام داده به نظر می‌رسد تیم‌های اروپایی شرایط خیلی خوبی در مسابقات خواهند داشت.

وی عنوان کرد: تیم‌های برزیل، کوبا و ژاپن هم شرایط خوبی دارند. حدود هشت تیم شانس قرار گرفتن روی سکو را دارند که ایران هم یکی از آنها است.

بلندقامت ترین بازیکنان تاریخ نوجوانان را داریم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با اشاره به میانگین قدی شاگردانش، اظهار داشت: تیم کنونی بلندترین تیم تاریخ نوجوانان ایران است. می‌خواهیم میانگین قدی تیم ایران هر سال بالاتر برود. میانگین کنونی بازیکنان بدون لیبرو تقریبا بالای ٢ متر است که با این روند تیم ملی بزرگسالان هم راحت‌تر می‌توانند از حضور آنها استفاده کند.

وکیلی در خصوص حضور امیرحسین توخته در ترکیب تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: اولویت با تیم بزرگسالان است. توخته فعلا در ترکیب بزرگسالان است و هر زمانی کادر فنی این تیم تصمیم بگیرد این بازیکن به تیم ما اضافه خواهد شد. سیاست‌های فدراسیون را دنبال می‌کنیم و همیشه به آن احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه ایران مدافع عنوان قهرمانی جهان است، گفت: انتظارات همیشه بالا است و این حق طبیعی همه است که چنین خواسته‌ای داشته باشند اما نسبت به ۲ سال پیش، تیم جدیدی ساخته‌ایم. خیلی زحمت کشیده ایم اما شناخت زیادی از حریفان نداریم. پیش‌بینی قهرمان از حالا سخت است اما ما یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال زیر ۱۷ سال جهان از ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور به میزبانی تونس برگزار می‌شود. ایران در ۱۴ دوره گذشته، ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به دست آورده است و سومین تیم پرافتخار مسابقات محسوب می‌شود. نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ با هدایت وکیلی قهرمان جهان شد.

وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران پنج بار سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان مربی و سرمربی را در کارنامه دارد و ایران در هر پنج حضور وکیلی هم صاحب مدال شده است.

از میان ۱۲ بازیکن تیم جوانان ایران که هفته گذشته به مقام قهرمانی مسابقات زیر ۲۱ سال جهان دست یافت، پنج بازیکن شرایط بازی در تیم نوجوانان را دارند. امیرحسین توخته، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، بردیا سعادت و سهیل کمال آبادی پنج بازیکن مشترک تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران هستند که چهار نفر در اردوی نوجوانان و توخته در تیم بزرگسالان حضور دارند.

ایران در این مسابقات به همراه تیم‌های جمهوری چک، ایتالیا، ‌ کلمبیا و بلغارستان در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال نوجوانان محمد وکیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست