Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز خیریه تلاش وابسته به پارک سلامت روان شیراز اعلام کرد: آتش‌سوزی از انبار تشک مجموعه آغاز شد و کارکنان موسسه تلاش به سرعت برای انتقال معلولان به مکانی امن اقدام کردند؛ همچنین آتش نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کنند.

به گفته بهمن حاجات نیا، مدیرعامل پارک سلامت روان شیراز حضور به موقع آتش‌نشانان، شهردار منطقه ۳ شیراز و همچنین معاون اجرایی شهرداری این منطقه در کنار شهردار منطقه اکبرآباد به مهار به موقع آتش کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب نرسید؛ ولی خسارت های مالی وارد شده به خیریه تلاش کم نبوده است؛ آن هم در شرایطی که تلاش یک مجموعه کاملا مردمی است و با کمک های مردم اداره می شود و هم اینک باید بخشی از درآمد این مجموعه صرف جبران خسارت‌ها شود.

حاجات‌نیا درباره خسارت‌های به بار آمده گفت: در این حادثه بسیاری از تجهیزات، امکانات تهویه و بخشی از بایگانی از بین رفت و قسمتی از ساختمان نیز به شدت آسیب دیده است.

مدیرعامل پارک سلامت روان شیراز همچنین علت حادثه را فعلاً نامعلوم و در دست بررسی عنوان کرد.

۹۸۸۵ / ۱۸۷۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز