Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امروز تعدادی از معلمان حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی برای رسیدن به مطالباتشان مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

این افراد چندین سال است که در سراسر کشور خصوصا مناطق محروم به تدریس می‌پردازند که طبق گفت‌وگو با تعدادی از آنان مشخص شد، حقوق آنان بسیار پایین بوده و به اکثر آنان از 600 تا حداکثر یک میلیون تومان حقوق آن هم با تأخیرهای گاها چندین ماهه  پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد با توجه به سیاست‌های چندین ساله اخیر وزارت آموزش و پرورش از وضعیت معیشت بسیار نامناسب و سفره‌های خالی خود به شدت گلایه‌مند بوده و خواستار پاسخ دهی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه بودند.

همچنین این معلمان عنوان کردند با توجه به اینکه عمدتا سابقه طولانی تدریس در عرصه تعلیم و تربیت را دارند، شرایطی فراهم شود که بتوانند به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

هنوز هیچ فردی به این افراد پاسخگویی نداشته است اما آنها عنوان می‌کنند با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی جدید در آینده نزدیک، چرا از آنها بهع نوان معلم استفاده نمی‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم