Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۳۱ استان از تاریخ ۲۴ الغایت ۲۷ مرداد سال جاری، در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر کشور شرکت خواهند کرد، گفت: نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور ۱۳ بخش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه شعار این نمایشگاه روستای ایرانی-کالای ایرانی انتخاب‌شده است، افزود: هدف از این گام تمرکز بیشتر بر رونق تولید، توسعه و تقویت کالای ایرانی در راستای شعار سال خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان بابیان اینکه ستاد استانی شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر نیز با پنج کمیته مختلف تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اقدامات لازم، عملیاتی و تصمیمات مناسب برای حضور پررنگ، موثر و قوی روستائیان و عشایر استان در این نمایشگاه صورت گرفته است.

صمیمیان بابیان اینکه نمایشگاه سال ۹۶، بیش از یک‌میلیون نفر بازدیدکننده داشت، تصریح کرد: طرح استعدادها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مناطق روستایی و عشایری، معرفی طرح‌ها و پروژه‌های موفق روستایی و عشایری، معرفی روستا‌ها و مناطق عشایری در دستور کار این نمایشگاه قرار دارد.

او همکاری دستگاه‌های اجرایی را در این نمایشگاه ضروری خواند و افزود: توسعه برای سایر مناطق، معرفی کارآفرینان، استارت آپ‌ها، نخبگان و مشاهیر مناطق روستایی و عشایری و معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری از جمله عوامل مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام / م

معرفی طرح‌ها و پروژه‌های موفق روستایی و عشایری در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی روستائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • تلف شدن ۵۰ راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود