Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها ایمنی جان عابران پیاده و سرنشینان خودروها از مهمترین وظایف ادارات مرتبط با حوزه ترافیک است که همواره مسئولان بر آن ایستادگی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حفظ ایمنی جان انسان ها نیز از مواردی است که همواره مورد تاکید سازمان ها و نهادهای بین المللی بوده است که در بازده های زمانی مختلف همواره بر آن تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشر از روی که قدرت درک و تعقل یافته است همواره به فکر حفظ جان خود بوده است و در شرایط مختلف و در عصرهای مختلف نیز این را با پوشش خود و ایجاد سرپناهی امن این را به اثبات رسانیده است.

یکی از مهمترین مصوبات شورای ترافیک در سطح کشور ایجاد طرح های پیشگیرانه از بروز حوادث و سوانح رانندگی در شهرها و مسیر های برون شهری است که این مهم همواره مورد تاکید بوده و هست.

ایجاد سرعت گیر یا همان سرعتکاه در درون مسیرهای شهری با هدف کاهش میزان تصادفات و جلوگیری از آن در برخی از مناطق شهری که احتمال تصادفات را دو چندان می کنید همواره با همکاری پلیس وشهرداری با مصوبه شورای ترافیک اجرایی می شود.

استاندارد بودن سرعت گیر ها در سطح شهر یکی از مهمترین مواردی است که از خود سرعت گیر مهم تر است چرا که عدم استاندارد بودن آن باعث وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به وسایط نقلیه و احتمال افزایش تصادفات را دو چندان کرده است.

یکی از مهمترین گلایه های مردم شهرستان لنده به خصوص رانندگان که تعداد آنان نیز بسیار بالا است، همین مسئله است و حتی خود مسئولان نیز در بازه های زمانی بر غیر استاندارد بودن آنان اعتراف کردند.

حال پس از گذشت چندین سال از عمر شورای شهر چه در ادوار گذشته و هم اکنون متاسفانه هیچ توجهی به این مطالبه عمومی صورت نگرفته است که انتظار داریم شهرداری و شورای ترافیک نسبت به این مهم همت بیشتر به خرج دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد در صدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟