Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@23:44:12 GMT

احتمال حضور وین رونی در کادر فنی یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۰۶۳۹

احتمال حضور وین رونی در کادر فنی یونایتد

خبرگزاری میزان- نشریه سان خبر داد وین رونی قصد دارد پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش، به کادرفنی اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد ملحق شود. تاریخ انتشار: 20:23 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۰۰۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و اورتون تا پایان سال 2020 تحت‌قرارداد دی‌سی یونایتد آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی که دومین فصل حضورش در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (MLS) را تجربه می‌کند، تا کنون 25 گل در 44 بازی برای دی‌سی یونایتد به ثمر رسانده است.

یک منبع نزدیک به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس در این باره به سان گفت:« رونی در حال برنامه‌ریزی برای آینده است و می‌خواهد در فوتبال باقی بماند. وین می‌خواهد که خانواده‌اش را گردهم نگه دارد، از این‌رو بهترین گزینه برای او، داشتن شغلی در باشگاه منچستریونایتد خواهد بود. رونی دوست دارد روزی به مربیگری روی بیاورد. در بلند مدت او دوست دارد که بخشی از کادر فنی اوله گنار سولسشر و کاری که او در حال انجامش در من‌یونایتد است، باشد.»

وین رونی که تابستان 2017 بعد از 13 فصل حضور در منچستریونایتد این تیم را ترک کرد و پس از یک فصل بازی در اورتون، راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شد تا برای دی‌سی‌ یونایتد بازی کند، پیش از این گفته بود که در حال برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه مربیگری است.

رونی که بین سال‌های 2004 تا 2017 در منچستریونایتد عضویت داشت و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی با 253 گل‌زده از آن وی است، با شیاطین سرخ به عناوینی همچون 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیک اروپا دست یافت.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد اورتون فوتبال دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود

کاپیتان سابق رئال مادرید جدیدترین عضو کادر مدیریتی باشگاه عربستانی خواهد بود.

طرفداری | فرناندو هیرو مدیر ورزشی جدید النصر عربستان خواهد بود.

به گزارش متئو مورتو از رلوو، باشگاه النصر عربستان با فرناندو هیرو به توافق نهایی رسیده تا اسطوره 56 ساله رئال مادرید به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه عربستانی منصوب شود. هیرو، مدیر ورزشی سابق چیواس گوادالاراخای مکزیک، هفته گذشته به ریاض سفر کرد تا قرارداد خود را با النصر، امضاء کند. النصر پس از خرید بازیکنان گران‌قیمت، قصد دارد چند چهره سرشناس نیز به کادر مدیریتی خود اضافه کند. 

فرناندو در سمت مدیر ورزشی در باشگاه‌های مالاگا و چیواس مکزیک و هم‌چنین تیم ملی اسپانیا سابقه کار دارد. هیرو پس از قطع همکاری اسپانیا با خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی 2018، برای مدت کوتاهی روی نیمکت ماتادورها نیز نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران