Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- در حالی که صبح امروز محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره ادغام معاونت برنامه‌ریزی و بودجه شهری با معاونت توسعه منابع انسانی گفته بود که تصمیم قطعی درباره این ادغام گرفته نشده است، اما پیروز حناچی در راستای ادغام این دو معاونت حامد مظاهریان را به عنوان سرپرست دو معاونت معرفی کرد.

ابراهیم شیخ معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با انتشار حکم حامد مظاهریان به عنوان سرپرست در اینستاگرام خود، از آغاز ادغام دو معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی درباره این ادغام گفته بود: اکثر اعضای نظرشان این بود که شهرداری لایحه را بفرستد و در شورا تصویب شود نه اینکه شهرداری فی البداهه از قدرت اجرایی خود برای تغییرات در سطوح مدیریتی استفاده کند.

رئیس شورای شهر تهران درباره تغییر ساختار شهرداری گفت: بحث تغییر ساختار در شهرداری مطرح است. آقای رسولی طرحی را برای ساختار شهرداری به شورای شهر ارائه دادند که به طرح ۹ به ۶ معروف است که بر مبنای آن ۹ معاونت به ۶ معاونت تبدیل شوند.

محسن هاشمی در ادامه افزود: اما اعضای شورای شهر به آن رأی ندادند و گفتند طرح به شهرداری برود و شهرداری لایحه‌ای برای آن بیاورد. از آن زمان هفت ماه گذشت با توجه به تغییرات مدیریتی در شهرداری و حضور آقای حناچی به شهرداری فرصت داده شد تا لایحه را بیاورند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه اظهار داشت: شاید یکی از موارد همین موضوع ادغام معاونت‌ها می‌تواند معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری با معاونت منابع انسانی باشد که از گذشته نیز معاونت برنامه‌ریزی توسعه شهری و معاونت توسعه منابع انسانی باشد که از گذشته نیز مطرح بوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم شیخ محسن هاشمی معاونت منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها