Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:33:32 GMT

نمایش محبوبیت سیدجلال پس از شایعات (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۰۶۹۵

سیدجلال حسینی در تمرین امروز تیم پرسپولیس فعال بود و از سوی سکوها نیز بارها تشویق شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم پرسپولیس تهران در حضور هواداران، خبرنگاران و عکاسان برگزار شد. این تمرین تحت تاثیر پایان مصدومیت سیدجلال حسینی و بازگشت او به میادین بود. همچنین شایعاتی در خصوص گرفتن بازوبند از سیدجلال، سبب ایجاد بحث هایی در فضای مجازی شده بود و به همین دلایل، کاپیتان اول سرخ ها توجه همه را به خود جلب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع شماره 4 تیم فوتبال پرسپولیس تمرین را در کنار بازیکنان باتجربه سپری کرد و همچنین پیش از سوت شروع، به شدت توسط تماشاگران تشویق شد. او پس از این حمایت به سمت هواداران رفت و از آن ها تشکر کرد.

 

نکته جالب این که کالدرون و سیدجلال در طول تمرین کمترین برخورد و دیدار را داشتند. علی رغم این که سرمربی آرژانتینی مدافع پرسپولیس را نفر اول تیمش دانست اما در طول تمرین کمتر پیش آمد که به سراغ او برود و نکته ای را متذکر شود یا به تشویق کاپیتانش بپردازد.

 

حسینی در سال های اخیر جزو بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده و نقشی محوری در این تیم داشته. وظیفه رهبری سیدجلال در تیم پرسپولیس سبب ایجاد یکدلی در بین بازیکنان شد و همچنین به حفظ انسجام تیم کمک شایانی کرد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان