Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدی احدی زناب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر رناتو عثمان اوویچ از کرواسی را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چورگیتا شول از رومانی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احدی زناب در این مقابل ساماتبک ایزیمگالی از قزاقستان با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.وی در دیدار رده بندی نیز با شکست مقابل حریف آذربایجانی پنجم شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله ادموند نازاریان از بلغارستان را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی المیر علی یف از جمهوری آذربایجان را دو بر یک مغلوب کرد و طلایی شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد رأفت رشید از بلغارستان گذشت وی در دور دوم مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سهرابی در این مرحله مقابل الکساندر گورالی از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسیم اسکوراتوف از روسیه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.وی با شکست مقابل نماینده گرجستان به مقام پنج رسید.

در وزن ۷۱ کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی را در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر یک استفان استارودوبتسیف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر خالد حسن از مصر را شکست داد وی در دور بعد مقابل محمد اولویف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، کریمی زاده به گروه بازنده‌ها رفت وی ابتدا در این گروه به مصاف تیلر هانا از آمریکا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ریچارد کارلسون از استونی مصاف می‌دهد و در صورت گذر از این کشتی گیر، در دیدار رده بندی به مصاف لازلو وارسانیل از مجارستان می‌رود.

در مسابقات پنج وزن نخست نیز امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافتند. در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور از دور رقابت‌ها کنار رفت. حجت رضایی و کامران ارقش نیز در اوزان ۶۵ و ۸۰ پنجم شدند.

خبر بروز رسانی می شود...

بیشتر بخوانید:

عبدولی: شرایط خوبی دارم/ به فکر مدال طلای بازی‌های جهانی هستم

فروتن: به دنبال ایجاد عدالت در جامعه داوری کشتی هستیم/ دبیر: به نماینده داوری در اتحادیه جهانی نیاز داریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود