Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۳ مردادماه سال ۱۳۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف ۳ خودرو با ۲ کشته و ۷ مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: در پی برخورد شدید ۳ دستگاه خودرو در محور فیروزآباد-کوار، ۲ نفر فوت و ۷ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی یان کرد: ماموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور فیروزآباد-کوار مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پیکان با ۳ سرنشین با یک پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین و یک خودرو mvm با یکدیگر به شدت برخورد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان پیکان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند، عنوان داشت: هر ۷ سرنشین دیگر خودرو‌ها نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به اینکه کارشناسان علت این تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پیکان به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرده اند، بیان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ و تغییر مسیر ناگهانی و سبقت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

کشف بیش از ۱۶ کیلو شیشه در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز گفت: با تلاش مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی، یک سواری سمند توقیف و میزان ۱۶ کیلو و ۷۲۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "قطرویه" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۶ کیلو و ۷۲۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ یوسفی تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف دوربین مداربسته قاچاق درآباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۲ دستگاه دوربین مدار بسته خارجی و یک دستگاه nvr قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ طهماسب سمائی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری سمند حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۲ دستگاه دوربین مدار بسته و یک دستگاه nvr خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک کامیون و کشف ۲۰ راس گاو قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام بیان کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق، در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، تعداد ۲۰ راس گاو قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی احشام مشکوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

سپردن کارت بانکی به دیگران باز هم با سوء استفاده همراه شد

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری شاگرد مغازه‌ای خبر داد که با سوء استفاده از کارت بانکی صاحب مغازه، از حساب وی مبلغ ۲۰ میلیون ریال برداشت کرده بود.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت با بررسی پرینت حساب بانکی متوجه شدم فرد ناشناسی مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حسابم به صورت اینترنتی برداشت کرده است.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و ماموران با اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده موفق شدند متهم که فردی جوان بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مرودشت ادامه داد: متهم در بازجویی گفت: هنگامی که صاحب مغازه کارت بانکی خود را برای انجام خرید در اختیارم گذاشت در یک فرصت مناسب رمز دوم کارت را فعال و در زمان‌های مناسب از طریق رمز دوم مقادیری کالا خریداری کردم.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به این که متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بار دیگر به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و نسبت به تغییر رمز کارت بانکی خود اعم از رمز اول و رمز دوم به صورت دوره‌ای اقدام کنند.

کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودر‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جوکار از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک