Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگران شبکه ESPN، مروری بر بازی های کریسمس 2019 دارند.

طرفداری- بعد از مشخص شدن بازی های روز کریسمس فصل 2020-2019 لیگ NBA، حال نگاهی داریم به این بازی ها.

شبکه ESPN، از 4 تحلیلگر خود به نام های تیم بانتمپس، بابی مارکس، ملیکا اندروز و کوین پلتن، سوالاتی را در این باره پرسیده است. نگاهی داریم به این سوالات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کدام یک از بازی های کریسمس، هیجان زده هستید؟

تیم بانتمپس:

میلواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز. هیچ دیداری برای من به مهمی این بازی نیست. با اینکه در کنفرانس غرب در فصل آینده، جنگ به راه خواهد افتاد، اما میلواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز، اصلی ترین مدعیان کنفرانس شرق هستند. این دو تیم احتمالا در فینال کنفرانس شرق نیز به مصاف هم خواهند رفت و هر دو ستاره های مختلفی دارند که برای سال ها به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت. به نظرم این بازی به یک سنت برای بازی های کریسمس تبدیل خواهد شد. 

بابی مارکس:

نیواورلینز پلیکانز و دنور ناگتس. همه نگاه ها به لس آنجلس خواهد بود، اما انتخاب من، یکی از بهترین تیم های کنفرانس غرب یعنی دنور ناگتس است که در برابر زاین ویلیامسون و نیواورلینز پلیکانز قرار خواهد گرفت. 

ملیکا اندروز:

 نبرد لس آنجلس. این بازی می تواند اولین رویارویی تیم جدید کلیپرز با لبران جیمز و آنتونی دیویس باشد (که اینطور نیست و این دو تیم در روز نخست نیز به مصاف هم خواهند رفت). یک بازی نمی تواند پادشاه جدید لس آنجلس را تعیین کند، اما به هر حال این بازی سرگرم کننده خواهد بود.

کوین پلتن:

بی شک میلواکی باکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز. همه نگاه ها به بازی دو تیم لس آنجلس خواهد بود که به جدال یکدیگر خواهند رفت، اما به نظرم بازی میلواکی و فیلادلفیا می تواند یک پیش نمایش از سری های پلی آف باشد. در این لحظه این دو تیم بیشترین شانس حضور در فینال کنفرانس شرق را دارند. 

حضور کدام یک از این 10 تیم بیشتر شما را غافلگیر کرد؟

مارکس:

تورنتو رپترز. با اینکه آنها قهرمان NBA شدند، اما حس می شود که یک سال دیرتر به آنها بازی رسیده است و فصل گذشته باید در کریسمس بازی می کردند. رپترز در حال حاضر یکی از تیم های پلی آفی است، اما جایی میان 10 تیم برتر لیگ ندارد.

پلتن:

دنور ناگتس. نیواورلینز هم شانس کمی داشت، زیرا احتمال رسیدن آنها به پلی آف کم است. اما قبل از این هم شاهد قرار گرفتن پیک 1 درفت در روز کریسمس بودیم. مثل جدال گرگ اودن و کوین دورنت، قبل از اینکه اودن از ناحیه زانو مصدوم شود. با اینکه ناگتس فصل گذشته در جایگاه دوم کنفرانس غرب قرار گرفت، اما من هنوز شک دارم که این تیم بتواند مخصوصا در شرایط فعلی کنفرانس غرب، سطحش را حفظ کند.

اندروز:

نیواورلینز پلیکانز. آنها تا به حال تنها 3 بار بازی در کریسمس را تجربه کردند و آخرین بار نیز در سال 2015 در این روز بازی کردند.

بانتمپس:

احتمالا تورنتو رپترز. رپترز به دلیل قهرمانی، لیاقت حضور در این روز را دارد. حتی با وجود رفتن کوای لنارد، باز هم تعجبی ندارد که آنها در روز کریسمس بازی می کنند. با این حال اتفاق خوبی است که لیگ این فرصت را به آنها داده است. این چیزی است که تورنتویی ها مدت ها آرزوی آن را داشتند و حال به آن رسیدند.

نبود کدام تیم شوکه کننده تر است؟

اندروز:

نیویورک نیکس برای اولین از سال 2015 در روز کریسمس بازی نمی کند. اما این شوکه کننده ترین اتفاق نیست. بروکلین نتس هم در این روز بازی نمی کند. فکر می کنم با برگشت کوین دورنت، بازی کریسمس نیز به بروکلین باز خواهد گشت.

مارکس:

یوتاه جز. نیواورلینز پلیکانز زاین را دارد و گلدن استیت نیز از وجود استفن کری بهره می برد. اما نبود یوتاه با عقل جور در نمی آید. آنها دسامبر گذشته با ترکیب ضعیف تری در کریسمس بازی کردند. آنها بازیکنان جدیدی مثل مایک کانلی و بویان باگدانوویچ را به تیم اضافه کردند و داناوان میتچل و رودی گوبر را هم در اختیار دارند.

پلتن:

بروکلین نتس. حتی با وجود اینکه کوین دورنت حضور ندارد، باز به نظرم حضور کایری اروینگ و همچنین قرار داشتن در نیویورک، دلایل کافی ای است برای حضور بروکلین نتس در روز کریسمس.

بانتمپس:

من کمی تقلب می کنم و دو تیم را نام می برم. نیویورک نیکس و بروکلین نتس. درست است که کوین دورنت مصدوم است، اما به نظرم دیدار بروکلین نتس و بوستون سلتیکس در سایه ی برگشت کایری اروینگ به بوستون، بسیار برای روز کریسمس، جالب می شد. با اینکه نیویورک نیکس یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ است، اما لیگ همیشه به آنها لطف داشته است. از طرفی خوب است که لیگ دیگر به تیم هایی که صرفا نام بزرگی دارند، در روزهای مهم بازی نمی دهد.

به نظر شما تا کریسمس، رکورد کلیپرز بهتر خواهد بود یا لیکرز؟

پلتن:

من روی کلیپرز شرط خواهم بست. آنها بازیکنان موثر بیشتری دارند و اکثر بازیکنان آنها تجربه پلی آف هم دارند و هماهنگی خوبی هم با یکدیگر دارند. همچنین مربی موفقی مثل داک ریورز نیز برای مدت زیادی است که آنجا حضور دارد. به نظرم هماهنگ شدن کوای لنارد و پال جرج به کلیپرز، آسان تر است تا لیکرز که می خواهد با مربی جدید خود، از صفر شروع کند.

بانتمپس:

کلیپرز. بله، کار کردن با لنارد و جرج، طول می کشد، اما کلیپرز فصل را بهتر از لیکرز شروع خواهد کرد. اینطور نیست که بگویم لیکرز نمی تواند بازیکنانش را با یکدیگر هماهنگ کند، اما به نظرم کلیپرز رکورد بهتری خواهد داشت. 

مارکس:

کلیپرز. حتی با اینکه پال جرج احتمالا اردوی پیش فصل این تیم را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، اما اضافه شدن لنارد به ترکیب هماهنگ قبلی، به آنها برتری می دهد.

اندروز:

من نیز کلیپرز را انتخاب می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور