Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از محکومیت یک شرکت تعاونی مرغداری بدلیل اخفاء و امتناع از عرضه کالا در استان سمنان خبر داد.

وی گفت: این شرکت متخلف بدلیل تخلف خودداری از عرضه کالا با نرخ رسمی کشور به قصد گرانفروشی مورد پیگیری قرار گرفت.

محمدی افزود: با ارائه گزارش دستگاه‌های نظارتی پرونده شرکت مذکور در یکی از شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و با احضار فرد متخلف در شعبه و پس از استماع و دفاعیات مدیرعامل شرکت، شعبه پس از طی تشریفات قانونی و احراز شدن تخلف، واحد مذکور را به عرضه کالای مرغ زنده به مقدار ۳۱۵۰۰ کیلوگرم در شبکه به نرخ رسمی کشور و درج در پرونده شرکت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان محکومیت یک شرکت تعاونی مرغداری اخفاء و امتناع از عرضه کالا شرکت متخلف خودداری از عرضه کالا با نرخ رسمی کشور گرانفروشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان شرکت متخلف گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل