Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین کجباف یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی  نوجوانان قهرمانی جهان امشب با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد و در پایان سعید اسماعیلی و رضا ساکی ۲ کشتی گیر خوزستانی به نشان طلا دست یافتند. 

وی افزود: در وزن ۵۱ کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله ادموند نازاریان از بلغارستان را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر یک المیر علی یف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

دبیر هیات کشتی خوزستان افزود: در وزن ۷۱ کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.  وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی را در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی استفان استارودوبتسیف از روسیه را با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

وی با بیان اینکه ۶ کشتی گیر خوزستانی در این رقابت ها حضور داشتند گفت: سید دانیال سهرابی، حجت رضایی، کامران ارقش و سعید کرسمی زاده چهار کشتی گیر استان به ترتیب در اوزان ۶۰، ۶۵، ۸۰ و ۹۲ کیلوگرم به روی تشک رفتند که به موفق به کسب مدال نشدند. 

به گزارش ایرنا تیم ها ایران، آذربایجان و روسیه به ترتیب با کسب ۱۴۸، ۱۲۲ و ۹۹ امتیاز در مکان های اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند. 

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ژاپن کشتی مدال طلا نیمه نهایی وزن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی

فدراسیون کشتی مجموعا یک و نیم میلیارد تومان پاداش به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان اهداء کرد.

به گزارش ایسنا، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال‌آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهداء شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره،  ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهانه مصوب فدراسیون به مدال‌آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان و ماهانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم/ تجاوز جنسی؛ راهی برای نشان دادن برتری آمریکایی‌ها بر فرانسه
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • نجمه خدمتی راهی مرحله دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت شد
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد