Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کش و قوس‌های فراوان درباره زمان قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نهایت امروز (یکشنبه) حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ اعلام کرد این مراسم سه شنبه هفته آتی (۱۵مرداد) در تالار شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد.

البته همچنان زمان آغاز این رقابت‌ها نامشخص است و تاکنون تاریخ قطعی هفته اول لیگ برتر اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام یکی از مدیران سازمان لیگ پس از جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در آن بار دیگر روی بحث رعایت الزام‌های مدنظر فدراسیون و سازمان لیگ و برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های آماده تاکید شد، در جلسه مهدی تاج با مسعود سلطانی فر هم درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شده و وزیر ورزش و جوانان هم اعلام کرده باید هرچه سریع‌تر با رعایت استاندارسازی ورزشگاه ها، لیگ نوزدهم آغاز شود.

برهمین اساس قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا سه شنبه هفته جاری آخرین وضعیت ورزشگاه‌ها را بررسی کرده و در صورت آماده بودن نیمی از آن‌ها، تاریخ شروع لیگ را هم در همان مراسم قرعه کشی اعلام کنند.

شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و گیت‌های بازرسی، بلیت فروشی الکترونیکی جزء شرط‌های الزامی مدنظر برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه‌ها است.

در روز‌های اخیر از روز‌های مختلفی مانند ۲۳، ۲۵، ۲۸ و ۲۹ مرداد به عنوان تاریخ آغاز لیگ نوزدهم نام برده شده است، اما مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون بار‌ها اعلام کرده اند تا زمانیکه درباره استانداردسازی ورزشگاه‌ها به جمع بندی نرسند، تاریخ قطعی شروع این رقابت‌ها را اعلام نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد

فتاحی: ۵ - ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از زمان آغاز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد با اجرای طرحی به ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها بپردازد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حاشیه‌های تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران، همواره معضلی جدی برای فوتبال داخلی محسوب می‌شود؛ از شعارهای تند علیه بازیکنان گرفته تا پرتاب اشیاء و بعضاً درگیری‌های شدید روی سکوها، اتفاقاتی که در طول سالیان گذشته منجر به صدور آرای متفاوت و زیادی از سوی کمیته انضباطی شده، اما ظاهراً بازدارندگی لازم را نداشته است.

در همین راستا و پس از حاشیه‌های رخ داده در دیدار پرسپولیس - سپاهان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای ساماندهی کانون هواداران باشگاه‌ها در نظر گرفته است و در نامه‌ای از باشگاه‌ها درخواست کرده تا لیدرهای خود در سکوهای ورزشگاه‌های خانگی را به طور دقیق به کمیته انضباطی معرفی کنند.

برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس - سپاهان فقط با تماشاگر خانم

بر این اساس کمیته انضباطی قصد دارد برای فصل آینده، با همکاری ناظران انضباطی تخلفات احتمالی رخ داده روی هر سکوی ورزشگاه‌ها را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهد و همان جایگاه و لیدر مربوطه را با جرایم انضباطی و احتمالاً محرومیت جریمه کند.

علاوه بر این، فدراسیون فوتبال قصد دارد برای فصل آینده هماهنگی‌هایی با سازمان ثبت احوال در حوزه بلیت‌فروشی آنلاین انجام دهد تا افراد در ورزشگاه‌ها در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند و به این ترتیب متخلفان شناسایی شوند.

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • پیروانی تبرئه شد
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر