Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارسلو ابرارد، وزیر خارجه مکزیک در واکنش به تیراندازی‌های اخیر آمریکا گفت برای حفاظت از اتباع مکزیک در آمریکا اقدامی قانونی اتخاذ خواهد کرد.

اخبار بین الملل_ معاون وزیر خارجه مکزیک نیز ضمن محکوم کردن تیراندازی در ال پاسو تگزاس، خواستار پایان لفاظی‌هایی شد که موجب تحریک «وحشی گری توام با هراس از اتباع خارجی» می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی تیراندازی شنبه در فروشگاهی در ال پاسو جان ۲۰ تن را گرفت و ۲۶ زخمی برجا گذاشت. عامل تیراندازی مرگبار در فروشگاه والمارت شهر ال‌پاسو در ایالت تگزاس جوان سفیدپوستی به نام «پاتریک کروسیوس» است.

کروسیوس، ۲۱ ساله و اهل دالاس پیش از دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که این تیراندازی را به خاطر هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه مکزیک تیراندازی تیراندازی رسانه معاون وزیر مکزیک وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار به همراه خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس  متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

وی  تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان  کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربیواکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش‌بس، حماس است
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا