Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ کنگ در هفته دوم رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا از روز‌های میانی دهه اول شهریور آغاز می‌شود.

مارک ویلموتس و دستیارانش که اکنون خارج از ایران حضور دارند، این روز‌ها مشغول برنامه ریزی برای این اردو و اعلام فهرست بازیکنان مدنظرشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان برای ارزیابی دقیق عملکرد بازیکنانش مربیان تیم ملی را به شهر‌ها و ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی لژیونر‌های تیم ملی می‌فرستد.

طبق برنامه قرار است وحید هاشمیان، تنها عضو ایرانی کادرفنی تیم ملی به زودی برای بررسی وضعیت سردار آزمون در تیم زنیت و سعید عزت اللهی، هافبک تیم روستوف به روسیه سفر کند.

آزمون این روز‌ها یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان زنیت است و در چهار هفته ابتدایی سوپر لیگ روسیه ضمن به ثمر رساندن ۲ گل، در دقیقه ۹۲ بازی با کراسنودار هم موفق شد پاس گل منجر به رهایی تیمش از شکست را برای آرتم زیوبا ارسال کرد تا شاگردان سرگئی سماک همچنان صدرنشین باشند.

البته سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی این روز‌ها وضعیت نامشخصی در ترکیب روستوف دارد و ادامه حضورش در جمع شاگردان والری کارپین نامشخص است. احتمال دارد این هافبک ۲۲ ساله تا پایان نقل و انتقالات تابستانی راهی تیم دیگری شود.

هفته پیش مانو فررا، دستیار اسپانیایی- بلژیکی ویلموتس با حضور در ورزشگاه ده پایس ضمن تماشای بازی میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی و باشگاه خنت مقابل شارلروا پس از پایان این بازی با محمدی و سه بازیکن ایرانی شارلروا یعنی علی قلی زاده، یونس دلفی و امید نورافکن هم گفت و گوی کوتاهی انجام داد.

همچنین قرار است لورن اسپینوزی، مربی دروازه بان‌های فرانسوی تیم ملی هم در هفته اول لوشامپیونا، بازی تیم آمیان که از سامان قدوس استفاده می‌کند مقابل نیس را در ورزشگاه آلیانز ریورا تماشا کند.

یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) ۱۹ شهریور نخستین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را در ورزشگاه ملی هنگ کنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد