Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل گزارش درگیری در پارکی در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. نخستین تحقیقات نشان می‌داد که پسر جوانی با ضربه‌های چاقوی دوستش مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته است.

از آنجا که عامل این درگیری خونین پس از حادثه متواری شده بود ردیابی‌ها برای دستگیری وی آغاز شد تا اینکه ۱۰ روز پس از این درگیری خونین پسر جوان به هوش آمد و در تشریح ماجرا به پلیس گفت: با دوستم از پارک عبور می‌کردیم که متهم به سمت ما آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت عادی نداشت بعد با تهدید چاقو مرا خفت کرد و گوشی تلفن همراهم را که خیلی گرانقیمت است سرقت کرد.

من مقاومت کردم، اما چندین ضربه چاقو به من زد که دیگر نفهمیدم چه شد.در ادامه بررسی‌ها، مأموران پلیس متوجه شدند که عامل این درگیری خونین به خانه‌اش بازگشته و بلافاصله پس از هماهنگی با بازپرس رستمی از شعبه اول دادسرای ویژه سرقت، پسر ۲۰ ساله را بازداشت کردند. وی زمانی که در مقابل بازپرس شعبه اول قرار گرفت به درگیری اعتراف کرد، اما مدعی شد در دفاع از خودش این کار را کرده است. متهم به دستور بازپرس رستمی در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفتگو با متهم

چرا از دوستت زورگیری کردی؟

اشتباه کردم. من ورزشکارم برای خودم شأن و شخصیت دارم. آرزو‌های بزرگی در سر داشتم، اما همه‌اش نابود شد. در یکی از تیم‌های معروف والیبال تهران بازی می‌کنم و دلم می‌خواهد مثل سعید معروف روزی کاپیتان تیم ملی والیبال شوم. من او را الگوی خودم قرار دادم.

پس چرا کارت به اینجا رسید؟

با یک نفر درگیر شدم. البته خدا خیلی بهم رحم کرد که زنده ماند وگرنه خدا می‌داند چه سرنوشتی پیدا می‌کردم.

درگیری سر چه بود؟

۱۰ روز قبل داشتم از پارکی در جنوب تهران رد می‌شدم که دو نفر از دوستان و بچه محل هایم را دیدم. اول باهم شوخی کردیم، اما بعد از چند دقیقه دوستم فحاشی کرد و من خیلی ناراحت شدم. سر همین موضوع باهم بحثمان شد و چاقویی از جیبش درآورد. دوستم بدنسازی کار می‌کند و کشتی گیر است. در این درگیری چاقو را از او گرفتم و چند ضربه به او زدم. روی زمین افتاد و به کما رفت، اما شانس آوردم که نمرد.

در این مدت کجا بودی؟ 

فرار کردم و رفتم خانه یکی از آشنایانمان در اطراف تهران و گوشی تلفن همراهم را هم خاموش کردم تا ردی از من به‌دست نیاید. اما بعد از حدود دو هفته که از فرار خسته شده بودم به تهران برگشتم تا از حال دوستم با خبر شوم، اما دستگیر شدم.

تحصیلاتت چقدر است؟

تا سیکل بیشتر درس نخواندم، چون عاشق والیبال هستم و دنبال این ورزش رفتم.

منبع:ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زورگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس