Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین نشست هم اندیشی اعضای انجمن او اسپرت استان کرمان با حضور جمعی از قهرمانان جهانی، آسیایی، استانی، اساتید و پیشکسوتان به منظور شناخت ظرفیت‌های لازم برای رشد و ارتقای این رشته‌ی اصیل ایرانی و نوپا در استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بهروز سالاری قهرمان و صاحب سبک این رشته و رئیس انجمن او اسپرت استان کرمان در ابتدا به معرفی کلی رشته او اسپرت برای حضار و سپس معرفی اعضای انجمن پرداخت.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: استان کرمان ۵ تا ۸ شهریور ماه در قالب ۴رشته اکسایا، تیرازیس، اگماتونو و پارتیان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی رقابت‌های بین المللی آنتالیا عازم این رقابت‌ها می‌شود.

سالاری تصریح کرد: تیم مبارزاتیمون و اکسایا و پارتیان قبلاً در مسابقات کشوری شرکت کرده اند و تیرازیس و اگماتونو برای اولین بار است که حضور می‌یابند.

در این نشست، حسام جعفرزاده نایب رئیس انجمن اواسپرت استان و امیربهادر ترابی نژاد دبیر این انجمن به گوشه‌ای از اهداف و برنامه‌های پیش روی انجمن و راهکار‌هایی برای ارتقای سطح کیفی و کمی این رشته در استان کرمان پرداختند.

در ادامه، اعضای انجمن او اسپرت به عنوان مسئولان رشته‌ها انتخاب و مسئولیت اجرایی هر کدام از اعضا تشریح و به بررسی نقاط ضعف و قوت رشته‌ها و امکانات موجود پرداخته شد و مقرر شد با همت و تلاش انجمن، کاستی‌ها رفع و به درخواست‌های اعضا جامعه عمل پوشانده شود.

از دیگر محوریت‌های مورد بحث در این جلسه، برگزاری مسابقات و لیگ استانی، میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی، اعزام تیم استان کرمان به مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی اعزام به مسابقات بین المللی آنتالیا، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در استان برای حضور هرچه بهتر و پر قدرت ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی و بین المللی بود.

انتهای پیام/ب

نشست هم اندیشی اعضای انجمن او اسپرت استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 

ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 
 
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نیستند و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekrame. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

هم اکنون ۲۷هزار و ۵۴۸فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم