Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:35:28 GMT

رسانه؛ ظرفیتی برای ارتقاء فرهنگ ایمنی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۲۸۴۸

رسانه؛ ظرفیتی برای ارتقاء فرهنگ ایمنی

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: رسانه‌ها پتانسیلی برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای هستند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، منصور فخاران، امروز ۱۳ مرداد، در دیدار با مدیر و اعضاء خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بینای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این سازمان رسانه‌ها را یک پتانسیل و فرصت برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای و خبرنگاران را بهترین همراه برای فرهنگ سازی در این زمینه می داند.

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: این سازمان با توجه به خدمات شبانه روزی و مستمر به کاربران، نیاز به ارتباط بیش از پیش با رسانه‌ها برای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان دارد.

فخاران با بیان اینکه رویکرد سازمان در فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها به مخاطبان است، افزود: در این ارتباط ادارات کل استان‌ها با رسانه‌ها فضای خوبی فراهم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در ادامه سفر در شورای معاونان این اداره کل حضور یافت و ادامه داد: روابط عمومی‌ها در ارتقاء آگاهی مدیران سازمان نقش موثر و کیلدی دارند.

فخاران با بیان اینکه خود آگاهی رسانی به موقع و درست می‌تواند زمینه رضایت جامعه مخاطب را به دنبال داشته باشد، بیان کرد: روابط عمومی می‌تواند با شناسایی مشکلات، درخواست های جامعه مخاطب را به مدیران انتقال داده و به حل مشکلات سرعت بخشد.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به وسعت خدمات قابل ارائه و شبانه روزی به کاربران، همواره با چالش‌هایی روبه رو است که روابط عمومی‌ها با ارتباطی که با رسانه‌ها و به طبع مردم می‌گیرند نسبت به اطلاع رسانی از آن‌ها اقدام می‌کنند تا رویه‌ها اصلاح شود.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم بررسی و تبادل تجارب بین استان‌ها، یادآور شد: طبق هماهنگی‌ها و توافق صورت گرفته در پی استفاده از ظرفیت بالای آستان قدس رضوی در حوزه‌های کاری به خصوص ارتقاء بستر فرهنگی جامعه و همچنین احداث استراحتگاه و نمازخانه‌های بین راهی هستیم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آستان قدس رضوی استفاده از ظرفیت جامعه راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی