Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:55:31 GMT

جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۲۹۷۷

جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز زندگی مردم را وابسته به مخابرات دانست و گفت: در حوادث و سوانح، ارتباطات نقش مهمی را در نجات جان افراد ایفا می کند و توقعات بجای مردم در شهرها و روستاها ایجاب می کند که با سرعت بیشتری کیفیت خدمات دهی را ارتقا داده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمدعلی پورمختار در شورای اداری شهرستان بهار، با بیان اینکه جاده ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند و این مساله برنامه ریزی ویژه ای می خواهد، اعلام کرد: هفته گذشته از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سفر به همدان دعوت کردیم و وی دعوت ما را پذیرفت و مقرر شد که قبل از سفر با او جلسه ای در وزارتخانه برای صدور دستور درخواست ها برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با تکیه بر بستر مخابرات را داده است، باید ببینیم ظرفیت شهرستان بهار در این زمینه چگونه است و چطور می شود چنین مشاغلی را ایجاد کرد.

وی افزود: شهرستان بهار دارای جوانان توانمند و حائز رتبه و موفق در این زمینه است و ما باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

پورمختار با بیان اینکه حداکثر جمعیت شهرستان های بهار و کبودراهنگ را جمعیت روستا نشین تشکیل می دهد، افزود: ۵۵ درصد جمعیت شهر بهار و ۸۰ درصد از شهر کبودراهنگ ساکن روستا هستند و اگر در پی حفظ روستانشینی یا به دنبال ایجاد زمینه بازگشت روستائیان از شهرها به زادگاه شان هستیم، باید به زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از پیش توجه شود و تا پایان برنامه ششم توسعه ث، شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی روستاها باشیم و امیدوارم آثار آن در عمل ملموس تر باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت تشریح کرد: در رابطه با خدمات شرکت همراه اول و ایرانسل در برخی روستاها که دارای اینترنت هستند، عملا اینترنت قابل بهره برداری وجود ندارد و نیاز است که اقدامات بهتری از سوی این سازمان صورت بگیرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارتباطات و فناوری اطلاعات خانه ملت مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود