Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@09:01:26 GMT

۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات آبی و خاکی پلیس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۳۵۲۴

۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات آبی و خاکی پلیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متعددی انجام شده است.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر  استان بوشهر و شهرستان عسلویه منجر به شناسایی یک گروه از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر شد که قصد داشتند  محموله بزرگ مواد مخدر را از دریا به خشکی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاچاقچیان که در رصد عملیاتی پلیس بودند محموله مواد مخدر بارگیری شده از بنادر شرق کشور را با استفاده از قایق در یکی از خور های غیرمجاز شهرستان  عسلویه تخلیه کردند که بلافاصله عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه قایق توقیف و سه نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

کد خبر 4684962

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه