Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@08:35:21 GMT

بسیاری از مشکلات پارک سرخه مرتفع شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۳۵۷۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، پارک ملت و بانوان یکی از پارک‌های زیبا در شهرستان سرخه می‌باشد که ساخت این پارک با استقبال خوبی از جانب شهروندان و بانوان شهرستان و مسافران روبرو شد، ولی مدتی است که مورد رسیدگی قرار نگرفته و به لحاظ برخی امکانات دچار مشکل شده است. به منظور رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان شهرستان در خصوص شرایط و وضعیت موجود در این پارک با مصطفی نطنزی شهردار سرخه گفتگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی نطنزی با اشاره به اینکه وضعیت پارک به لحاظ امکانات بهبود یافته و بسیاری از مشکلات موجود همچون وضعیت روشنایی پارک مرتفع شده گفت: لامپ‌های موجود در سرویس بهداشتی پارک تعویض شده و به لحاظ روشنایی از نور کافی برخوردار است. همچنین در نظر داریم با نصب دو عدد پایه چراغ چهار وجهی در پارک بانوان طی چند روز آینده توسط همکاران ما در شهرداری مشکل کمبود نور در پارک را حل نماییم. هدف ما از انجام این اقدامات فراهم نمودن رفاه کامل و ایجاد محیطی مستعد برای بانوان شهرستان می‌باشد.
وی ادامه داد: بنا به درخواست شهروندان سرخه‌ای مبنی بر کافی نبودن یک دستگاه آب سرد کن در پارک و همچنین خراب بودن آن اقدام به تعمیر دستگاه نموده ایم و با لطف خداوند همشهریان می‌توانند تا هفته آینده از این دستگاه استفاده نمایند و در صورت امکان اقداماتی به منظور افزایش تعداد دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت.
شهردار بیان کرد: به درخواست و پیگیری‌های مکرر صورت گرفته توسط همشهریان در خصوص وسایل بازی موجود در پارک و بلا استفاده بودن وسایل برقی و کمبود تاب با توجه حضور بسیار کودکان به ویژه در فصل تابستان، با همفکری و مشورت صورت گرفته با شورای اسلامی شهر در نظر داریم وسایل بازی جدیدی را خریداری نموده و در پارک ملت نصب نماییم که هدف ما ایجاد محیطی لذت بخش برای کودکان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا در همایش «یاد استاد» که صبح امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی شایسته و برجسته بود؛ به نحوی که در حوزه‌های دینی نظیر ندارد؛ علاوه بر این خوش‌فکری، بلندنظری، آینده‌نگری، عمیق بودن در مسائل علمی و قوی بودن در مبانی را می‌توان از دیگر خصوصیات ایشان دانست.

سردار شیرازی افزود: در خصوص استاد مصباح یزدی و مجاهدت‌هایی که از وی قابل ذکر است، می‌توان به کسب دانش، علم و معرفت و نیز پذیرش امر ولایت اشاره کرد؛ به همین دلیل مرکز تربیتی و آموزشی خاصی با رویکرد نو ایجاد کرد و برای اجرایی کردن فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین وارد میدان شد و با جوانان حشر و نشر داشت.

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا با بیان اینکه طرح ولایت استاد مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در دوره‌های طرح ولایت شخصاً حضور پیدا می‌کردند و حضور این استاد برجسته بالاترین اثر را برای جوانان کشورمان داشت؛ بنابراین انسان باید ببیند در هر شرایطی تکلیفش چیست و چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: فرمانده معظم‌کل قوا از سال‌ها قبل امر به ایجاد خودکفایی و تولید در نیرو‌های مسلح داشتند؛ زیرا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تقریباً هیچ تولیدی در حوزه نظامی و دفاعی از خودمان نداشتیم؛ یعنی در حقیقت نگذاشتند که داشته باشیم و از سوی دیگر جوان‌های ما را بر این باور نگاه می‌داشتند که ما این توان خودکفایی و استعداد آن را نداریم و دیگران باید بسازند و تولید کنند تا ما استفاده کنیم؛ در واقع این فرهنگ غالب آن زمان بود.

سردار شیرازی ادامه داد: ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره دفاع مقدس، چون به شدت محتاج یک سری تجهیزات بودیم که آن‌ها را در اختیار نداشتیم، به دنبال ساخت ملزومات مورد نیاز رفتیم و تولید کردیم؛ به شکلی که به واسطه همین خوداتکایی در طول این چند دهه به توانمندی دفاعی دست یافتیم که این توانمندی‌ها در بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر هستند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در نیرو‌های مسلح دنبال می‌کنیم، آموزش مدیران در قالب مدرسه حکمرانی است؛ در این مدرسه دوره‌های کوتاه‌مدتی برای تربیت مسئولان برگزار می‌شود و طی آن مسئولان کشوری و لشکری برای آشنایی با مدیریت حکمرانی در دوره‌های پیش‌بینی شده حضور می‌یابند.

سردار شیرازی با تأکید بر اینکه فرمانده معظم کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند، عنوان کرد: اخیراً در سطح نیرو‌های مسلح حرکت خوبی برای معرفی دستاورد‌های دفاعی مانند آنچه در نمایشگاه هوافضای سپاه وجود دارد، آغاز شده است به نحوی که بعضاً علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی، برخی سیاسیون خارجی هم تقاضا دارند تا از نزدیک آنچه را که در این نمایشگاه قرار داده شده است، ببینند که می‌آیند و می‌بینند و وقتی لاشه پهپاد آمریکایی ساقط‌شده توسط پدافند هوایی کشورمان را می‌بینند، درخصوص توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان در زمینه پدافندی سوالاتی را مطرح می‌کنند.

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق که بر اساس فرمایش فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، موجب آشکار شدن دست برتر ایران شد. این اقدام، مبارزه نظامی سخت با رژیم صهیونیستی بود؛ لذا به نظر می‌رسد بعد از ضربه نیرو‌های فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی که اگر تَرکی بر پیکره این رژیم وارد شده بود، عملیات وعده صادق ضربه سنگین‌تری زد و شکافی بزرگ در بدنه آن‌ها ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب