Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل استادیوم ورزشی بزرگ شهرستان قصرقند که به آرزوی بزرگ برای فوتبال دوستان و جوانان این منطقه مبدل شده بود با نصب چمن گل بزرگ آن به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
ادهم کرد در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: استادیوم ورزشی شهرستان قصرقند با مساحت 13 هزار متر مربع در سال 91 شروع بکار شده است که با نصب چمن گل بزرگ آن، اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در فاز اول اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: جهت تکمیل فاز دوم این پروژه بزرگ شهرستان قصرقند شامل سکوها، پیست تارتان دو ومیدانی و تجهیزات روشنایی استاندارد این مجموعه نیز اعتباری نزدیک به 500 میلیون تومان دیگر اختصاص خواهد یافت.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اداره کل ورزش و استان توسعه امکانات و زیرساخت های ورزشی در شهرستان‌ها و روستاهای سیستان و بلوچستان است تا جوانان روستایی نیز از نعمت ورزش برخوردار شوند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره کل ورزش استاندارد روشنایی سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا