Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تیم پرافتخار حائز چندین عنوان نائب ‌قهرمانی و سومی در لیگ برتر ووشو کشور است و ملی پوشانی همچون عرفان آهنگریان دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا را در ترکیب خود دارد.

ووشوی هرمزگان با شهرداری بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددا با حضور در لیگ دسته یک به شهرداری بازگشت و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های مختلف با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ووشو هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از تصویب شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و موافقت مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد، تیم ووشو این دانشگاه به واحد بندرعباس انتقال یافت.

علیرضا بهرمن تصریح کرد: از این پس تیم ووشو دانشگاه آزاد به عنوان نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر حضور خواهد داشت.

وی بیان داشت: تیم ووشو دانشگاه آزاد تاکنون در اختیار مرکز قرار داشت و طی سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور (جام ستارگان) مطرح بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای بسیار ووشو در هرمزگان، گفت: ووشوکاران این استان همواره در رقابت های مختلف خوش درخشیدند و هشتمین دوره مسابقه بین‌المللی ووشو جام پارس اسفندماه امسال به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

بهرمن تصریح کرد: این میزبانی با توجه به ظرفیت های هرمزگان و حمایت خوب مسوولان استان در برپایی اردوهای تیم ملی ، به این استان واگذار شده است.

در حال حاضر حدود دو هزار نفر به صورت رسمی و غیررسمی در رده های مختلف سنی در هرمزگان در رشته ووشو فعال هستند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.
فاضلی افزود: داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی گفت: امروز دانشگاه آزاد میزبان هزار داوطلب و فردا هزار و ۳۰۰ دواطلب خواهد بود.
دوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته‌های علوم انسانی زبان و هنر در حوزه دانشگاه شهرکرد به رقابت می‌پردازند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران