Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، وحید رشیدی در آغاز با تاکید بر شتاب گرفتن قطار عمرانی خرم آباد گفت: در ماههای گذشته مطالعات بسیاری از پروژه ها با دقت تمام انجام شده است و هم اکنون با اتمام مطالعات ، در مراحلی چون طراحی ، برآورد و انتخاب پیمانکار قرار داریم رشیدی افزود : در بحث توسعه فضای سبز ، مناقصه تکمیل پارک صخره ای انتهای پشته در حال انجام است که انشالله با اتمام این مرحله ، روند تکمیل پارک به سرعت اجرایی خواهد شد ، همچنین پروژه تکمیل بوستان گردشگری آبشار طلایی نیز به زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ساخت چندین پارک محله ای نیز در دستور کار قرار دارد و برخی نیز در حال اتمام یا اجرا هستند ، همچنین در این راستا می توان به برگزاری مناقصه پروژه تکمیل بوستان بهار قاضی آباد اشاره کرد

شهردار خرم آباد در ادامه به بزرگترین و طولانی ترین پروژه آسفالت تاریخ خرم اباد پرداخت و گفت: در ادامه پروژه سراسری آسفالت خرم آباد ، هم اکنون یک پروژه بزرگ سه و نیم میلیارد تومانی از پل خیر آباد آغاز شده است و قرار است این پروژه سه و نیم میلیاردی روکش معابر جنوب تا مرکز شهر خرم آباد را نوسازی و ترمیم نماید.

لایروبی رودخانه تا یکماه آینده

رشیدی ادامه داد: اخیرا پروژه دیگری برای آسفالت مناطق مرکز تا شمال شهر نیز طراحی و برآورد شده است و در روزهای روزهای آینده به مناقصه گذاشته می شود که با اجرای آن ، معابر سطح شهر از نظر آسفالت در وضعیت مطلوبی قرار خواهند گرفت دکتر رشیدی لایروبی سراسری رودخانه های خرم آباد را از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری بر شمرد و اظهار داشت : قرار است حدا کثر تا یک ماه دیگر رودخانه های سطح شهر لایروبی اساسی شوند و هم اکنون نیز این پروژه در سطح هر سه منطقه به سرعت در حال اجراست .

وی در ادامه اجرای دیوارهای ساحلی رودخانه های خرم رود و کرگانه از برنامه های آتی شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: مطالعات مربوط به دیوارهای ساحلی نیز به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله طراحی توسط مشاور مربوطه می باشد که با اتمام طراحی ، مناقصه دیوارهای ساحلی نیز به زودی برگزار خواهد گردید.

شهردار خرم آباد ادامه داد: ترمیم ، و بهسازی دیوارهای ساحلی موجود و افزایش ارتفاع آنها برای پیشگیری از سر ریز آب و سیلاب از دیگر اقدامات در حال اجرا توسط شهرداری های مناطق می باشد .

بازسازی پلهای تخریب شده بر اثر سیلاب

وحید رشیدی  در مورد برنامه شهرداری برای بازسازی پلهای تخریب شده بر اثر سیلاب گفت: پل آیت الله کمالوند هم اکنون در حال تخریب و خاکبرداری است که با اتمام این مرحله طراحی و ساخت مجدد پل انجام خواهد شد ، مطالعات پلهای اناری و بهداری نیز به اتمام رسیده و صرفا برخی موانع قانونی مربوط به مجوز نهاد های بالاتر وجود دارد که با حل آن ، عملیات بازسازی این دو پل آغاز خواهد شد .

شهردار مرکز استان در پایان به برخی از دیگر پروژه های درحال اجرا یا آتی شهرداری اشاره نمود که از آن جمله می توان به تجهیز تمامی پارکهای سطح شهر با امکاناتی چون نمازخانه ، سرویسهای بهداشتی ، لوازم ورزشی و غیره ، پروژه بهسازی و اتصال خیابان خایدالو ، اجرای خیابان ٧٥ متری کریم خان ، اتمام اجرای دیوار ساحلی خضر و غیره اشاره کرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف شهرداری فضای سبز گردشگری مناقصه خرم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم

فرماندار همدان، گفت: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم گرامیداشت روز شوراها با حضور شهردار همدان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، فرماندار همدان رئیس و اعضای شورای اسلامی استان همدان و شهرهای جورقان و مریانج در مرکز همایش‌های قرآنی همدان برگزار شد.

مسلم مخفی در این همایش با بیان اینکه در امر مشارکت مردم ضعف داریم و باید به آن بپردازیم، افزود: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند.

فرماندار همدان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنقدر این موضوع اهمیت دارد که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تاریخ غرب آسیا را به دو قسمت تقسیم کنیم، پیش از حمله وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق است و آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این همایش با اشاره به اینکه طبق قانون تمام مصوبات شورای شهر باید به تایید هیئت تطبیق برسد گفت: امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت داشتند، بتوانیم با همدلی، وحدت و هماهنگی کارهای مردم و شهر را پیش ببریم.

مسگریان با بیان اینکه نباید اختلاف خود را به سطح عمومی جامعه بکشانیم عنوان کرد: مردم از اینکه بشوند کسانی که تصمیم‌گیرنده و مجری برای آنها هستند اختلاف دارند خسته اند، چه برسد به اینکه اختلاف نظر در مورد مسائل پیش پا افتاده باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام، جسارت آمیزترین تصمیم شورای شهر بود

شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شهرداری همدان طبق سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از خدمات ارزشمند این دوره مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله اتمام تقاطع های غدیر، سردار همدانی، بازار سینا بود.

سید مسعود حسینی عنوان کرد: اصلی‌ترین موضوع در شورای اسلامی دوره جدید که شاید جسارت‌آمیزترین تصمیمی که در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی بوده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و مدیریت شهری و شورای شهر فعلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: پل سردار همدانی و پل غدیر را به عنوان نماد و اصلی‌ترین محور کار عملیاتی اجرایی کردیم که خوشبختانه در حل معضل ترافیک به ویژه در ایام اربعین نیز تاثیرگذار بوده است همچنین در مورد اجرای پروژه الماس غرب و انتقال مغازه‌های اطراف پل غدیر در راستای کاهش ترافیک شهر همدان حدود 40 مغازه در کنار پل غدیر با تعریض زمین‌هایی انتقال داده شد و بخشی از ورودی شهر همدان نیز اصلاح شد.

شهردار همدان با تاکید بر کار مطالعاتی بر روی پروژه های شهر گفت: حدودا 18 ماه مطالعات زیرگذر شهید مدرس انجام شده و طبق نظر معتبرترین شرکت‌ها به تصمیم ساخت پروژه زیرگذر رسیدیم، حتما طبق موضوعات فنی موجود دغدغه‌ها را هم در اجرای این پروژه رفع می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه رویکرد عمرانی مطالعه محور به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری است اعلام کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح و دور برگردان در چهارراه پیشاهنگی انجام خواهد شد که اقدامات مطالعاتی این پروژه در حال انجام است تا عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

وی اظهار داشت: 85 درصد زیرساخت‌های مراجعات غیرحضوری مردم را با شهرداری الکترونیک فراهم کردیم و امروز70درصد خدمات ما در شهرداری غیرحضوری انجام می‌شود و امروز میانگین آن به یک ماه تا 45 روز رسیده و این قابلیت در شهرداری همدان وجود دارد که پروانه شهرسازی را در دو هفته صادر کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی