Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی وصالی صبح دوشنبه در نشست ایمنی و ترافیک شهرستان کبودرآهنگ بر همکاری پلیس برای متوقف کردن رانندگانی که مرتکب حمل بار بیش از ظرفیت کامیون( اضافه تناژ) تأکید کرد و افزود: با اعلام اینگونه تخلفات از سوی پلیس این رانندگان مشمول جریمه و در صورت تکرار ابطال کارت هوشمند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطرهای ناشی از بروز سوانح و تصادف های جاده‌ای، موجب آسیب به راه‌ها ارتباطی می شود و به همین منظور با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی همچنین در خصوص ایجاد عوامل هشدار دهنده برای مدارس حاشیه راه ها، موتورسیکلت سواران گفت: آموزش ایمن سازی مدارس در استان به شکل تئوری و فیزیکی انجام می شود.

وصالی ادامه داد: این آموزش ها در مدارس به شکل آموزش های کلاسیک مبانی ایمنی تردد از جاده ها و کمک های اولیه، توزیع لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و همچنین برای موتورسواران، استفاده از کلاه ایمنی و پوشیدن لباس هایی با رنگ روشن هنگام عبور از عرض جاده و کاهش سرعت رانندگان در محدوده مدارسی که در مسیر جاده قرار دارند، بوده است.

ضرورت اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی در حوزه ایمنی

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز بر ضرورت لزوم آموزش همگانی و اجرای برنامه های موثر فرهنگی در حوزه ایمنی و ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان تأکید کرد.

غلامرضا بیرنگ با اشاره به اینکه آموزش، راهبرد اصلی برای کاهش حوادث رانندگی است، گفت: باید نسبت به افزایش آگاهی مردم و مشارکت عمومی در زمینه حوادث رانندگی با اجرای برنامه‌های موثر آموزشی مناسب نسبت به تغییر رفتار عموم مردم در موضوع رانندگی و رعایت قوانین در جاده‌ها اقدام کرد.

وی افزود: با آسیب شناسی و شناخت صحیح از عوامل وقوع حوادث رانندگی، به شکل مسأله محور باید حرکت کنیم.

بیرنگ به بیان معضلات فرهنگی در سرقت علائم هشداردهنده منصوبه از سوی اداره ایمنی و حریم اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه در مدت سه ماه امسال ۱۵ عدد چراغ چشمک زن در این محور به سرقت رفته است.

وی از رسانه‌های جمعی خواست در زمینه افزایش برنامه‌های آموزش همگانی در خصوص امور ترافیکی برای مردم تلاش کنند.

کد خبر 4684925

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس

طرفداران نیوکاسل از این به بعد با کنجکاوی بیشتری به چهره راننده کامیون هایی که در جاده می بینند، نگاه خواهند کرد.

طرفداری | مت ریچی، هافبک نیوکاسل، به تازگی امتحان گواهینامه رانندگی سطح C (پایه یک) را با موفقیت پشت سر گذاشته است، به این معنی که او می‌تواند به طور حرفه‌ای یک راننده کامیون شود. 

ریچی ۳۴ ساله به احتمال زیاد به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در سطح بالا نزدیک می‌شود و در چند فصل گذشته تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده است. قرارداد او در ماه ژوئن تمام می‌شود. اما این موضوع نگران کننده‌ای برای او نیست، زیرا او اکنون صلاحیت رانندگی با کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های کمپرسی و سایر وسایل نقلیه سنگین را دارد.

یکی از هواداران به شوخی در این مورد نوشت:

وقتی به او گفتند اتوبوس پارک کنید، او بیش از حد آن حرف را جدی گرفت و معنای واقعی آن را تفسیر کرد! 

مت ریچی با گواهینامه کامیونش! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی