Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:06:53 GMT

تبیین سیره علوی و فاطمی در مرکز اسلامی اوگاندا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۴۲۲۲

تبیین سیره علوی و فاطمی در مرکز اسلامی اوگاندا

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت اول ذی الحجه و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا، مراسم سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت امام علی(ع) و بزرگداشت روز ازدواج، شنبه، 12 مردادماه در رادیو صدای آفریقا، مرکز تحقیقات و مطالعات اسلامی کامپالا و سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عیسی لوییمبازی کاتونگولو»، کارشناس فرهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا به همراه خانم سمیه نوسانجی، مجری برنامه «گفت‌وگو با جوانان» رادیو صدای آفریقا به بیان شخصیت والای امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و اهمیت روز ازدواج در ایران پرداختند.

همچنین، نقش ازدواج و خانواده سالم در توسعه انسانی و اجتماعی جامعه و نقش ازدواج در تكميل شخصيت انسانی و دينی مورد بررسی قرار گرفت .

مرکز تحقیقات و مطالعات اسلامی کامپالا در سال 2013 توسط مفتی وقت مرحوم «شیخ زبیر کایونگو» افتتاح شد. در این مرکز تعدادی از علما، امام جمعه و استاد علاقه‌مند به فرهنگ و معارف اهل البیت(ع) روزهای شنبه و چهارشنبه مشغول آموزش‌‎های قرآنی و اسلامی هستند.

محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا در این مرکز به معرفی گوشه‌هایی از شخصیت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و تکریم نهاد خانواده پرداخت.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اوگاندا روز ازدواج سیره علوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی