Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:28:33 GMT

گاز مشترکان شهر اقبالیه قطع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۴۵۹۹

گاز مشترکان شهر اقبالیه قطع خواهد شد

در این اطلاعیه آمده است: گاز مشترکان منطقه باغ عمران شهر اقبالیه، خیابان های چهارده معصوم و عزیزی و روستاهای چوبیندر و خیرآباد به علت تعمیرات اضطراری، از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر امروز قطع خواهد شد.
شرکت گاز استان قزوین ضمن عذرخواهی، از مشترکان گرانقدر شهر اقبالیه خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند و از دستکاری تجهیزات مربوط همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکان از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود بر همین اساس به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است.
مشترکین محدوده اعلام شده در صورت نیاز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴یا ۳۳۴۱۱۱۱۴- ۰۲۸  پست امداد شهر اقبالیه و شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۷۲۴۰۹ دفتر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تماس بگیرند.
شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین در ۱۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین