Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز دوشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری با شگرد اخذ وام، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با خودروهای گران‌قیمت و جعل عناوین مدیرعامل شرکت و قاضی اقدام به شناسایی سوژه‌های خود که غالباً بانوان می‌باشد، کرده و پس از آشنایی مقدماتی در پوشش اخذ وام بانکی، مبالغی از آنان برای افتتاح حساب دریافت و سپس متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاخانی ادامه داد: با توسعه فعالیت‌های پلیسی، متهم به هویت «علیرضا مشهدی غلام» دارای ۹ فقره سابقه کیفری شناسایی و طی نیابت قضایی در پایتخت پس از تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در بازجویی به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و  تاکنون نیز ۱۳ تن شاکی با مصادیق کلاه‌برداری،سرقت و اعمال منافی عفت از استان‌های مختلف به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کلاه‌برداری شناسایی‌شده‌اند.

وی ابراز داشت: با توجه به دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان و با عنایت به اینکه کلاه‌برداری با این شگرد همچنان در سایر استان‌ها متصور می‌باشد، مالباختگان می‌توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

وی به همشهریان بخصوص بانوان توصیه کرد: شهروندان توجه داشته باشند که برای اخذ وام و تسهیلات باید صرفاً به بانک‌ها مراجعه کنند و اشخاصی که به‌ظاهر دارای تمکن مالی و از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند به‌هیچ‌عنوان قابل‌اعتماد نبوده چراکه امکان خسارات مادی و معنوی جبران‌ناپذیری متصور می‌باشد.

آقاخانی تصریح کرد: سرانجام متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان های مختلف پایتخت روابط عمومی قم مادی و معنوی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج