Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: با اعلام رنکینگ پاراتکواندوکاران جهان در ماه آگوست ۲۰۱۹ «محمدرضا شعبانی» تکواندوکار قمی در وزن ۷۵- کیلوگرم با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا با یک پله صعود، رده پنجم را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: با فعال شدن رشته پارا تکواندو برای ورزشکاران دارای معلولیت، این رشته به تدریج جای خود را در میان رشته‌های ورزشی پیدا می‌کند و در حال حاضر شعبانی شاخص‌ترین پارا تکواندوکار ایرانی در وزن منهای ۷۵ کیلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبانی چندی پیش توانست در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و این موفقیت سبب ارتقای جایگاه وی در رده بندی جهانی شده است و امیدواریم او بتواند در مسابقات جهانی نیز روی سکو برود.

جمشیدی با اشاره به برنامه‌های هیئت تکواندوی قم در آینده بیان کرد: تیم‌های تکواندوی قم حضوری جدی در لیگ‌های کشوری دارند و این حضور شامل دو بخش مردان و زنان می‌شود و در راه پیشرفت، رقابت نزدیکی با سایر استان‌ها داریم و اندکی تعلل، سبب پیشی گرفتن رقبای ما می‌شود.

وی تصریح کرد: تکواندو رشته‌ای المپیکی است و در سطح جهانی جایگاهی ویژه دارد و به همین دلیل تمامی کشور‌ها روی آن حساب باز کرده‌اند و در ایران نیز بر خلاف گذشته که تنها چند استان روی آن تمرکز داشتند، اکنون به طور تقریبی تمامی استان‌ها به سرمایه گذاری روی آن پرداخته‌اند و همین موضوع، کار را برای ما دشوار می‌کند.

انتهای پیام/ح

صعود پاراتکواندوکار قمی در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد