Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@23:23:47 GMT

اشاره والورده به خانه‌تکانی در ترکیب بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۳۱۲

اشاره والورده به خانه‌تکانی در ترکیب بارسلونا

به گزارش وانانیوز، 

ارنستو والورده که شاگرانش شب گذشته (یکشنبه) به لطف گل دقیقه 90 لوئیس سوارس با نتیجه 2 بر یک آرسنال را در جام خوان گامپر در ورزشگاه نوکمپ از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی با اشاره به احتمال فروش بازیکنانی از خط میانی‌اش گفت: ما بازیکنان  زیادی در خط میانی داریم. باید ببینیم در ادامه نقل‌وانتقالات چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم که آیا خرید یا فروش‌هایی در بازار نقل‌وانتقالات خواهیم داشت یا خیر.

سرمربی بارسلونا با اشاره به اینکه آرتورو ویدال این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم باید بیشتر رقابت کند، در تمجید از هافبک جدیدش هم اظهار داشت: دیونگ کنجکاو است و می‌خواهد پیشرفت کند. او همیشه مطالبه‌جو است و از هم‌تیمی‌هایش توپ می‌خواهد. دیونگ در شرایط سخت اما با توپ زیاد بازی نمی‌کند. او می‌تواند سخت تلاش کند و به بازی ما سرعت بدهد. فرنکی خرید خوبی است.

وی همچنین در خصوص عملکرد تیمش در تقابل با آرسنال یادآور شد: ما بازی را در نیمه اول تحت‌کنترل داشتیم، اما در زدن ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. نیمه دوم هم بر بازی تسلط داشتیم اما آنطور که باید از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: آرسنال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه