Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@02:10:17 GMT

بوقلمون و حبوبات فلفل دار

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۴۳۸

بوقلمون و حبوبات فلفل دار

مواد لازم: برای ۸ نفر

گوشت نمک سود
۴ نوار باریک
بوقلمون ۷ درصد چربی
۳ پوند
پیاز خرد شده
۴ فنجان
سیر خرد شده
۴/۱ فنجان
فلفل قرمز ۲ عدد متوسط
پودر فلفل
۳ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو تلخ
۳ قاشق غذاخوری
زیره سبز ۴ قاشق غذاخوری
پوره گوجه فرنگی ۵ قاشق غذاخوری
شیره کم شیرین ۲ قاشق غذاخوری
لوبیا شسته شده نیم لیوان
نمک به میزان کافی



اطلاعات غذایی


کالری: ۵۵۶ کیلوکالری

کربوهیدرات: ۴۶ گرم

فیبر: ۱۲ گرم

چربی: ۲۱ گرم

پروتئین: ۴۶ گرم

قند: ۱۴ گرم

طرز تهیه:


۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاق را آماده کنید. (یا یک ماهیتابه یک لیتری بردارید و آن را روی شعله متوسط گاز حرارت دهید). گوشت نمک زده را در ماهیتابه بریزید و اجازه دهید در حدود ۶ تا ۸ دقیقه حرارت ببیند و طلایی شود. شعله گاز را زیاد کرده و بوقلمون را اضافه کنید. بگذارید بوقلمون بپزد و با قاشق گوشت را هم بزنید تا نسوزد. این کار را در حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه انجام دهید.


۲- در این مرحله پیاز، سیر، فلفل قرمز را اضافه کنید. آن‌ها را در حدود ۵ دقیقه حرارت دهید تا سفت شود. حالا پودر فلفل، پودر کاکائو و زیره سبز را روی غذا بریزید. در حدود یک دقیقه غذا را تفت دهید تا بوی معطر آن بلند شود.



۳- شیره را به همراه ۱ فنجان آب و ۴ قاشق نمک به پوره گوجه فرنگی اضافه کنید. شعله گاز را کم کنید و در حدود ۳۰ دقیقه این مخلوط را روی گاز با حرارت کم بگذارید تا به خوبی بپزد.



۴- حالا لوبیا‌ها را اضافه کنید. آنقدر گوشت و لوبیا را بپزید تا ترد شوند و این خوراک لوبیای پرادویه را به مدت ۳۰ دقیقه دیگر روی حرارت کم گاز بگذارید تا به خوبی بپزد. خوراک خوشمزه شما آماده است؛ نوش جان!


پیشنهاد سرآشپز


می‌توانید در کنار این غذا ترشی فلفل، کرم ترش کم چرب، نان آرد ذرت و پنیر چدار نوش جان کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی بوقلمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام اساسی نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هیچ گونه افزایش قیمتی در حبوبات و دیگر کالاها نداریم.

به گفته او، با توجه به آنکه هیچ تغییر قیمتی در گروه کالایی صورت نگرفته است، از این رو مغازه داران موظف به رعایت هستند، در غیراین صورت با گرانفروشی برخورد می شود.

امرالهی ادامه داد: وظیفه نظارت بر خرده فروشی ها با سازمان حمایت است که بازرسان این سازمان با خرده فروشان متخلف باید برخورد کنند و چنانچه پس از بررسی واحد صنفی متوجه شدند که گرانی مربوط به حلقه تامین است، موظف به دریافت فاکتور و ارائه به بازرسان وزارت جهاد هستند تا برخوردهای لازم با شرکت تولیدکننده، تامین کننده و واردکننده در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد با بیان اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی نداریم، افزود: بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف موظف به برخورد با گرانفروشی و تخلف در  حوزه خرده فروشی ها هستند و در صورت تخلف در حوزه تامین باید موضوع را به مجموعه ما و جهاد استان ها اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه شکر، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ثابت ماندن ارزش افزوده یک درصدی کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت شکر و حبوبات به بهانه های مختلف تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی