Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای هر واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده روستایی شهرستان خدابنده بیش از هفت تن و برای منازل تعمیری نیز در صورت نیاز سیمان رایگان اهدا خواهد شد.

سجاد صنعتی منفرد با بیان اینکه هم اکنون عملیات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده شتاب گرفته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان های خدابنده  و ماهنشان در بارندگی های  اخیر آسیب دیده اند و نیاز به بازسازی و تعمیرات دارند، با استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدامات قابل توجهی در انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل برای اتمام به موقع آسیب ها در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تامین مصالح ساختمانی مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب در بازسازی خانه‌های روستایی آسیب دیده ناشی از بارندگی های اخیر ممنوع است و کارشناسان بنیاد مسکن به‌ استفاده از مصالح ساختمانی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب دیده روستایی نظارت کافی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اعطای تسهیلات ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از بارندگی های اخیر گفت: تاکنون ۳۰۵ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی یادآورشد: هریک از واحدهای روستایی ۴۰۰ میلیون ریال و هریک از واحدهای شهری نیز ۵۰۰  میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله پس از سه سال تنفس دارد دریافت می کنند.

۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس