Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در بازدید از ساختمان در حال احداث راهدارخانه مرکزی اردبیل گفت:با توجه به اینکه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل جزء ادارات پیشرو در حوزه پروژه ها و فناوری های نوین است،تلاش می کنیم با ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم استودیوی خبری مرکز مدیریت راههای اردبیل را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، حسین متولی توجه به بازارگاه ها و استارت آپ هارا در جهت افزایش بهره وری ناوگان ، حذف دلال ها ودر دست بودن آمار صاحبان کالا و بار از ماموریت های مهم سازمان راهداری عنوان کرد و افزود:بازارگاهها بعنوان یک واسطه الکترونیکی بین صاحبان کالا و شرکت هاهستند که نیمی از مشکلات راننده را تسهیل می کند وعلاقمندان با ارائه مدارک مجوزهای لازم را اخذ کرده و در حال حاضر نیز 15 استارت آپ در سازمان راهداری فعال است.

متولی با اشاره به اینکه بحث تمرکز سامانه های نوبت دهی در پایانه ها جزء پروژه های ملی است گفت :این مهم در استان های اردبیل همدان و مازندران درحال اجراست.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از راه اندازی سامانه توزیع لاستیک در همه استان های کشور خبرداد و تصریح کرد:برای توجه به درخواست های و نیازهای رانندگان و تسهیل ارائه خدمات به انها از این پس تمام فرآیند توزیع از طریق سامانه انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه ساختمان راهدارخانه مرکزی در ۸ هزار متر مربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری درحال احداث است تصریح کرد: این پروژه 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتلاش می کنیم بهار سال 99 به بهره برداری برسد.

علی رحمتی گفت: ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حال احداث است که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تاسیسات است. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل حسین متولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات